رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: در زمینه ارتکاب جرایم خشن از جمله قتل و آدم ربایی در یک سال گذشته شاهد کاهش 100 درصدی جرائم در این شهرستان بودیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین رمضانی زاده افزود: در زمینه مبارزه با زمین خواری با همکاری اداره مسکن و شهرسازی و منابع طبیعی حدود 10 هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شده است.
وی تصریح کرد:چاههای غیرمجاز شهرستان با صدور دستور قضایی و همکاری اداره امور منابع آب و مرجع انتظامی پلمپ شده اند.
رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان بیان داشت: شهید بهشتی الگوی اقتدار و استقلال دستگاه قضایی بود ،ایشان ضمن داشتن اقتدار ،دارای دانش قضایی بسیار خوبی در جهت تصدی منصب قضا بود و الگوی خوبی برای قضات می باشند.
وی تاکید کرد :کوهبنان بر اساس شاخص های اعلامی و نرخ جرایم جز امن ترین حوزه های قضایی استان کرمان به شمار می رود که این امر با تلاش مسوولین قضایی و انتظامی و اجرایی شهرستان محقق شده و تلاش انجام شده در این زمینه قابل تقدیر است.
وی با اشاره به برگزاری باشکوه جشن گلریزان در شهرستان تصریح کرد :با تلاش های انجام شده از ناحیه دادگستری شهرستان و مسوولین مربوطه علی الخصوص شورای پیشگیری از وقوع جرم ارتکاب جرایم حمل و نگهداری و خریدو فروش مواد مخدر، سرقت ، نزاع دسته جمعی و ... با کاهش چشمگیر مواجه شده است.
رمضانی زاده ضمن بیان برخی از جرائم فضای مجازی خاطر نشان کرد :در زمینه جرایم مرتبط با فضای مجازی نیاز به انجام کنترل و مراقبت از ناحیه خانواده ها میباشد چرا که بسیاری از مرتکبین اینگونه جرایم و اشخاص در معرض آسیب نوجوانان می باشند.
وی گفت : در رابطه با اعتیاد نیاز به انجام کار ریشه ای از سنین کودکی و نوجوانی و فرهنگ سازی میباشد و در زمینه مبارزه با اعتیاد نیاز به انجام برنامه ریزی میباشد.
رئیس دادگستری کوهبنان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: محوطه دادگستری شهرستان ضمن اخذ اعتبار لازم تکمیل گردد و انشالله در آینده نزدیک این پروژه به اتمام میرسد.
وی در خصوص عدم وجود پزشکی قانونی و اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان گفت : علیرغم آماده شدن زیرساختهای لازم مشکلات عدیده ای را برای شهروندان فراهم نموده که امید است مسئولین در این زمینه پیگیری لازم را به عمل بیاورند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار