معاون وزیر امور خارجه سوریه گفت واشنگتن از هر فرصتی برای ضربه زدن به دمشق استفاده می‌کند تا مانع پیروزی بر تروریسم شود.

فیصل مقداد: آمریکا با بهانه‌تراشی به دنبال طولانی کردن بحران سوریه به نفع اسرائیل استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، فیصل المقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه در نشست خبری در دمشق گفت: تهاجم مستقیم آمریکا به فرودگاه الشعیرات، هیچ توجیه اخلاقی یا سیاسی ندارد. این تهاجم، اقدام فرد مجنونی بود که هر کاری ممکن است صورت دهد. آمریکا می داند که سوریه با تروریسم مبارزه می کند.

المقداد افزود: آمریکا با بهانه تراشی به دنبال طولانی کردن بحران سوریه به نفع اسرائیل است. واشنگتن از هر فرصتی برای ضربه زدن به سوریه استفاده می کند تا مانع پیروزی بر تروریسم شود. آمریکا و مزدورانش به حمایت از تروریسم به چشم سرمایه گذاری نگاه می کنند.

معاون وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد: نبرد حلب در زمینه مبارزه با تروریسم و مقابله با دخالت خارجی، در تاریخ سوریه ثبت شد.

وی اعلام کرد: سوریه پیش از بحران در مسیری حرکت می کرد که به نفع بعضی کشورها در منطقه و خارج آن نبود. هدف اصلی از توطئه چینی نظام های عربی ضد سوریه و حمایت آنها از گروه های تروریستی، به زانو درآوردن سوریه بر اساس خواست اسرائیل بود. اکنون نقش این طرف ها در توطئه چینی علیه سوریه، آشکار شده است. ما مخالف تروریسم در هر جایی که باشد، هستیم. امیدواریم بقیه هم به سطحی از هوشیاری سیاسی برسند که بر مبارزه با تروریسم تاکید کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار