دیدار اعضای ستادگرامیداشت شهدای دانشجو با آیت الله نورمفیدی

اعضای ستاد گرامیداشت یاد وخاطره ۲۵ دانشجو معلم شهید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با آیت الله نورمفیدی، نماینده، ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ در این دیدار آیت الله نورمفیدی گفت: مسائل فرهنگی به گفته مقام معظم رهبری از مهمترین مسائل است و مسلماً فکر ساز، روش ساز و سبک ساز بوده و اگر مسائل فرهنگی یک جامعه درست شود یقیناً سایر جنبه ها هم توسعه پیدا خواهد نمود.


وی افزود: تجلیل از شهدا را باید به نحوی انجام داد که روش های عملی و راهبردی که در عقاید آنان بوده در جامعه پیاده شود و ارزش هایشان در جامعه نفوذ کند .


نماینده ولی فقیه دراستان تصریح کرد: دانشجو معلم شهید، هم معلم بوده و هم دانشجو، جایگاه ویژه ای در جامعه دارد و ما باید جوانان خود را با سبک زندگی این شهدا و اخلاق و رفتار آنان آشنا کرده ، منشاء اثر باشیم.


نماینده ولی فقیه در استان با آرزوی موفقیت در کار برای اعضای ستاد گفت: نسل جوان را با زندگی شهدا مانوس کنید چرا که باید ابتدا شهدا را به عنوان یک قهرمان بشناسانیم و فضائل و ارزش های آنان را به نسل جوان بگوئیم و دراین مراسم ها و یادواره ها بیشتر باید فرهنگ سازی کنیم و از شما فرهنگیان و دانشگاهیان برای انتقال این فضائل انتظار بیشتری می رود.

 

انتهای پیام / ا

دیدار منتخبان شورای شهر با نماینده ولی فقیه در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.