جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مرزبانان هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان مسلح، ۲۶۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ محمد ملاشاهی جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی و با همکاری سپاه پاسداران، از انتقال محموله مواد به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به پوشش کامل نوار مرزی پرداختند.


وی ادامه داد: قاچاقچیان به محض رویت مرزداران پس از درگیری مسلحانه به دلیل ناتوانایی مقابله با مرزبانان، ضمن ر‌ها کردن محموله خود با استفاده از شرایط نامناسب جوی و نخلستانی بودن منطقه به خاک کشور پاکستان متواری شدند.


این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: با بررسی دقیق محل، مرزداران موفق شدند ۲۶۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.


جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از نقش مؤثر و همکاری خوب مرزنشینان با مرزداران در برقراری امنیت پایدار و حراست از مرز‌های استان، گفت: مرزداران با پاسداری از مرز‌های جنوب شرق کشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ نا امن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/پ

کشف بیش از ۱۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های شمالی استان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.