رئیس پلیس فتای گیلان از شناسایی عاملان انتشار اکاذیب علیه برخی مسئولان در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛سرهنگ ایرج محمدخانی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان های رشت و صومعه سرا به دادخواهی مقامات رسمی مبنی بر انتشار اکاذیب و مطالب موهن علیه آنان در شبکه اجتماعی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.


وی افزود: با پی‌جویی های فنی و پلیسی، عاملان انتشار اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و مطالب موهن علیه مقامات رسمی در شبکه های اجتماعی که شش مرد 31، 35 ،36، 38 ، 44 و 55 ساله اهل و ساکن رشت، صومعه سرا و فومن بودند، شناسایی شدند.


رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی با اشاره به اینکه مرتکبان چنین جرایمی در فضای مجازی با نشانه رفتن آبروی مقامات رسمی دست به رفتارهای غیراخلاقی می زنند، اعلام کرد: پلیس فتا با بهره گیری از توان فنی کارشناسان خود، هوشمندانه، قانونی و قاطع نسبت به شناسایی و تحویل این افراد به مراجع قضایی اقدام می کند.


سرهنگ ایرج محمدخانی تصریح کرد: کاربران شبکه های اجتماعی باید در انتخاب پیام رسان های موبایلی شرکت های بیگانه و استفاده از خدمات آنها، محرمانگی و امنیت اطلاعات شخصی را جدی بگیرند.

 

 

 

انتهای پیام/م.ع

 

دستگیری عاملان انتشار اکاذیب علیه مسئولان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.