سرمربی تیم ملی امید اسامی 25 بازیکن را برای حضور در اردوی دوم تیم ملی را اعلام کرد که 3 بازیکن از ذوب‌آهن و یک بازیکن از سپاهان در آن حضور دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرمربی تیم ملی امید اسامی 25 بازیکن را برای حضور در اردوی دوم تیم ملی را اعلام کرد.

بر این اساس 3 بازیکن از تیم ذوب‌آهن و یک بازیکن از سپاهان برای اردوی دوم دعوت شده‌اند، رضا شکاری، مهران درخشان‌مهر و نیما طاهری از ذوب‌آهن و میلاد سرلک از سپاهان بازیکنان دعوت شده هستند و مهدی امینی دروازه‌بان سپاهان که در اردوی اول حضور داشت خط خورده است.

ملی‌پوشان امید باید ساعت 14  روز 15 تیرماه در هتل بلوار حضور پیدا کنند و خود را به کادر فنی تیم ملی امید معرفی کنند.

 اسامی سایر ملی‌‌پوشان امید به این شرح است: سید مجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قائدی (استقلال)، علی شجاعی، علی قلی‌زاده و محمد سلطانی‌مهر (سایپا)، سید‌پیام نیازمند و امیر روستایی (پیکان)، مهدی محمدیان، عارف آقاسی و علی طاهران (تراکتورسازی)، شهاب عادلی و سینا خادم‌پور (نفت تهران)، امیر یحیی‌زاده (خونه به خونه بابل)، مجتبی نجاریان (فولاد خوزستان)، نیما مختاری (گسترش فولاد)، سید‌ابوالفضل رزاق‌پور (نساجی)، علی شهسواری‌پور (گل گهر سیرجان)، نیما میرزازاد (ملوان انزلی)، صادق محرمی (پرسپولیس)، محمد‌مهدی مهدی‌خانی (پدیده مشهد).

 

انتهای پیام/م 

 

حضور 4 اصفهانی در اردوی دوم تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.