مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی از برگزاری بازی های خانگی این تیم در جم خبر داد.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام رضائیان درمورد دیدار دوستانه سایپا و پارس جنوبی جم بیان کرد: در ابتدا درگذشت استاد عطا الله بهمنش را تسلیت می گویم. بازی تدارکاتی خوبی بود و هر 2 تیم برای رسیدن به پیروزی جنگیدند. در کل دیدار با سایپا محک خوبی برای پارس جنوبی بود.

وی در مورد درگیری بازیکنان سایپا و پارس جنوبی اظهار داشت: شاید بازیکنان انگیزه بسیار زیادی داشتند و می خواستند به هر شکلی به پیروزی برسند.

رضائیان درباره قضاوت داور این دیدار بیان کرد: از تیم سایپا به دلیل میزبانی این دیدار تشکر می کنیم و اشتباهات داوری هم طبیعی است. برای تیم خودمان و سایپا در لیگ هفدهم آرزوی موفقیت می کنم.

وی درمورد عملکرد باشگاه پارس جنوبی جم در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: تمام بازیکنان مورد نیاز تارتار را به صورت کامل جذب کرده ایم و هیچ کس از قلم نیفتاده است. تنها یک مهاجم نیاز داریم که هر وقت سرمربی پارس جنوبی نام بازیکن مدنظرش را اعلام کند وی را جذب می کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم درباره اینکه سرانجام بازی های خانگی این تیم در لیگ هفدهم در شهر جم انجام می شود یا خیر، گفت: بازسازی‌های شهر جم انجام شده و با تأیید نهایی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در شهرجم میزبان حریفان لیگ برتری هستیم. معایب مورد نظر فتاحی و دوستان‌شان را رفع کرده‌ایم و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام/

همه بازیکنان مدنظر تارتار جذب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار