شهید حسین توسلی به عنوان شهید شاخص قرآنی در نخستین جشنواره ملی آیات انتخاب شد.                         

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدفوقی معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: خانواده شهید حسین توسلی به عنوان شهید شاخص قرآنی ، فردا در آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی آیات مورد تجلیل و تکریم قرار می گیرند.

وی افزود: شهید حسین توسلی در سال ۱۳۳۴ در یکی از روستاهای اطراف شهرستان چالوس دیده به جهان گشود و ۲فرزند از این شهید والامقام به یادگار مانده است.

معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: هزار و ٥٠٠ اثر از استان های مختلف کشور نیز به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی آیات«رسانه، قرآن و عترت»  ارسال شده است.

فوقی افزود: ٢٨ اثر از مجموع آثار رسیده به این جشنواره به عنوان برگزیده انتخاب و (١٤تیر) ماه امسال با حضور مقامات کشوری و استانی در سالن همایش سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از صاحبان اثر  معرفی و تجلیل می شوند.

وی گفت: آثار این جشنواره در دو بخش مطبوعات شامل خبر، گزارش، گفتگو، مقاله، نقد، یادداشت و سر مقاله، عکس خبری، کاریکاتور، مصاحبه و تخصیص ستون یا صفحه ویژه و رسانه های دیجیتال شامل بخش تارنماهای اینترنتی و رسانه‌های برخط، رسانه های همراه و هوشمند، بخش بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش نرم‌افزارهای رسانه‌ای داوری شدند.

انتهای پیام/آ

برگزاری جشنواره ملی آیات با معرفی شهید شاخص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.