فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: شیعه و سنی امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی برادروار کنار هم از مرزهای کشور دفاع می کنند.

دشمنان ایران اسلامی به دنبال اختلاف انداختن در کشور هستندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قرارگاه شهید معمار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایرانشهر با اشاره به تحولات منطقه و تلاش دشمنان برای اختلاف انداختن میان مذاهب اظهار داشت: افتخار همه مردم ایران از مذاهب و اقوام مختلف این است که زیر پرچم ولایت در راستای پیشبرد اهداف نظام در کنار هم هستند.

وی بیان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر وحدت، انسجام و اتحاد میان شیعه و سنی است و بارها بیان کردند که اگر شیعه به مقدسات سنی توهین کند شیعه نیست و اگر سنی به مقدسات شیعه توهین کند او هم سنی و مسلمان نیست.

سردار مارانی در ادامه تصریح کرد: در جنوب شرق کشور هم اینک پنج قرارگاه فعال است که نیروهای شیعه و سنی در کنار هم در این قرارگاه ها برای امنیت، عمران و آبادانی منطقه تلاش می کنند.

وی امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی را از اولویت های سپاه ذکر کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی به دنبال اختلاف انداختن در کشور هستند که مردم باید در مقابل دسیسه های آنان هوشیار باشند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: روزی در این منطقه گروهک هایی همچون ریگی و تروریست های وابسته به سرویس های جاسوسی بیگانگان فعال بودند که با تلاش نیروهای قرارگاه و با همکاری مردم همه آنان متلاشی شدند.

انتهای پیام/



مردم باید در مقابل دسیسه های دشمنان هوشیار باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار