نماینده مردم تهران گفت: همه افراد بویژه کسانی که تریبون در اختیار دارند باید از دو قطبی شدن جامعه پرهیز کنند.

جامعه دیگر کشش بگم‌بگم‌های گذشته را ندارد/باید از ایجاد فضای دوقطبی در کشور پرهیز کردبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر گفت: جا دارد از اقدامات کوبنده موشکی سپاه پاسداران در پاسخ به عملیات کور تکفیری‌های داعش و انتقام گرفتن از خون شهدای ترور مجلس شورای اسلامی تشکر کنیم.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه امروز همه ملت ایران به ویژه سیاسیون باید قبول کنند که انتخابات ریاست جمهوری تمام شده است و آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب شده است، گفت: همه باید خدا را شاکر باشیم که با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای بیش از 41 میلیون نفر از مردم به حقانیت نظام جمهوری اسلامی رای دادند.

وی تصریح کرد: همه بویژه کسانی که تریبون در اختیار دارند باید از دو قطبی شدن جامعه پرهیز کنند و به خصوص از تقسیم رای مردم به حلال و غیرحلال اجتناب شود و همه مجری منویات مقام معظم رهبری باشیم.

نعمتی با اشاره به اینکه کشور ما دچار مشکلات عدیده‌ای چون بیکاری تحصیل کردگان، فقر، اقتصاد بیکار و رکود طاقت‌فرسا است، گفت: مشکلات اجتماعی کشور باید با وحدت و همدلی همه نیروها از چپ و راست و اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و معتدلین حل شود چرا که هر کدام از این مشکلات به تنهایی می‌تواند یک دولت را ساقط کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: از تیم پیروز انتخابات بویژه رئیس جمهور توقع داریم که قدمی پیش نهاده و با دعوت از همه تفکرات سیاسی کشور موجب گسترش اعتدال در کشور و ایجاد وحدت و همدلی بین نیروهای مختلف شود.

وی تصریح کرد: ایمان راسخ دارم که با توسعه تفکر اعتدالی در کشور بسیاری از دعواهای حیدری – نعمتی از بین خواهد رفت و جامعه دیگر کشش بگم‌بگم‌های گذشته را ندارد.

نعمتی با تاکید بر اینکه امروز تخریب نیروهای نظام و انقلاب از هر گروه لطمه به نظام و انقلاب است، افزود: از کسانی که انتخابات ریاست جمهوری را واگذار کردند توقع دارم که اولا بدانند رقابت انتخاباتی تمام شده و حاشیه‌های انتخاباتی باید خاتمه یابد و از سوی دیگر همه بدانیم که ما در یک کشتی نشسته‌ایم و هر گونه صدمه به این کشتی لطمه به خود است.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: با وجود مشکلات عدیده کشور اگر همه نیروهای انقلاب با هر تفکر سیاسی هم پای کار بیایند باز هم نیازمند نیروهای دیگر هستیم و باید همه به اعتلای کشور بیندیشیم.

وی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اظهار داشت: این تحریم‌ها نقض آشکار برجام است و مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خود را موظف به اقدام متقابل می‌دانند و تصمیمات لازم را در این باره اتخاذ خواهند  کرداما از دستگاه دیپلماسی بویژه آقای ظریف می‌خواهیم در مجامع بین المللی اقدامات جدی حقوقی را به عمل آورده و از حقانیت ایران دفاع کند.

نعمتی ضمن تبریک آزادی موصل به دولت و مردم عراق و به ویژه آیت‌الله سیستانی گفت: آزادسازی موصل از وجود تکفیری‌های داعش را تبریک گفته و به عمال خودفروخته منطقه که مجری برنامه‌های دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل هشدار می‌دهیم که از جنایات گذشته خود دست برداشته و به مظلومیت مردم سوریه و عراق بنگرند و از آنان عذر خواهی کنند چرا که مسئول خون شهدا آوارگان بی‌خانمان دلارهای نفتی آنان است.

نماینده مردم تهران در پایان خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور می‌خواهیم مشکلات موسسات مالی و اعتباری که مردم را گرفتار کرده است، حل کنند چرا که مردم به دولت‌ها اعتماد کرده‌اند و این دولت‌ها می‌روند و می‌آیند و مردم می‌مانند.

انتهای پیام/ 

رئیس جمهور با دعوت از همه تفکرات سیاسی کشور موجب ایجاد وحدت بین نیروهای مختلف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار