مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان :طرح های نوین رونق تولید و اشتغال در حوزه اقتصاد مقاومتی امروز همزمان با سراسر کشور در گیلان نیز به اجرا در آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رحیم عطایی پور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت: 4 طرح  امروز از طریق ویدیو کنفرانس و باحضور ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سازگار نژاد رییس سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور در سراسر کشور برای اجرایی شدن، رونمایی شد.

وی افزود:توسعه خصوصی سازی و رتبه بندی آموزشگاه های فنی و حرفه ای، تهیه دستورالعمل اجرایی اعمال مشوق های مختلف به بنگاه های اقتصادی برای حرفه آموزی و ارتقای مستمر شایستگی های حرفه ای شاغلان، اجرای مهارت آموزی در محیط کار و برنامه اجرایی کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاه هایی از چهار طرح نوین رونق تولید و اشتغال بود که امروز برای اجرایی شدن به سراسر کشور ابلاغ شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان اعلام کرد:با همه توان در تلاشیم تا با اجرای دقیق این طرح ها زمینه هرچه بیشتر تولید و اشتغال را در استان به وجود آوریم.

وی از تشکیل شورای مهارت با هدف ایجاد کار و اشتغال در استان خبر داد و افزود:با هماهنگی با استاندار قرار است به زودی این شورا در گیلان تشکیل شود و با بهره گیری از دستگاه های دولتی، بخش خصوصی و بنگاه های اقتصادی بتوانیم تولید و اشتغال را بیش از پیش در استان رونق بخشیم.

رحیم عطایی پور تصریح کرد:ارتقا آموزش های فنی و حرفه ای لازمه افزایش کیفیت تولیدات داخلی و بالابردن بهره وری است بنابراین با آموزش و ارتقای مهارت می توان ضمن اشتغالزایی و توسعه کار و کارآفرینی،زمینه رونق تولید و حمایت از کالاهای ایرانی را نیز بیش از پیش فراهم کرد.

 

 

 

انتهای پیام/م.ع

اجرای طرح های نوین رونق تولید و اشتغال همزمان با کشور در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.