مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از افزایش 13 درصدی مهدکودک‌ها در سال ۹۵ در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل در حاشیه مراسم دوره آموزشی پایش و ارزیابی با تمرکز بر ارزشیابی اقتصادی برنامه‌ها که در هتل ارشاد سرعین برگزار شد اظهار کرد:طی سال‌های گذشته تفاهم‌نامه‌ای در خصوص نظارت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر مهدکودک‌های استان بسته شد که باعث افزایش ۱۳ درصدی مهدکودک‌ها در سال ۹۵ شد.

وی با اشاره به اینکه تامین مالی خرد یکی از برنامه‌های موفق سازمان بهزیستی در کل کشور است گفت: این برنامه‌ که مطابق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌باشد با جدیت تمام در استان اردبیل نیز در حال انجام است.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: امسال ۲۰ درصد از اعتبارات عمرانی در قالب بودجه‌های فنی عمرانی هزینه خواهد شد که در قالب طرح‌های توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش انجام می‌شود.

ستاری بیان کرد: ۴۲ پروژه عمرانی امسال در سطح استان افتتاح می‌شود که شامل ۲۰ مهدکودک، ۶ مرکز گروه همیار، ساختمان خدمات دهی به کودکان تحت پوشش و .... خواهد بود.

وی اضافه کرد: ارتقاء دانش حرفه‌ای و مهارت حرفه‌ای همکاران استان در دستور کار قرار دارد و جلسات آموزشی خوبی تاکنون در این زمینه انجام گرفته است.

وی افزود: امسال پژوهشکده مطالعه آسیب‌های اجتماعی با هدف راهبری و هدایت پژوهشگران استان راه‌اندازی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

راه اندازی پژوهشکده مطالعه آسیب های اجتماعی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.