بوستان گناوه؛ جولانگاهی برای موتورسواران

شهروندان گناوه ای از جولان موتورسواران در بوستان های این شهر که باید تفرجگاه و محل تفریح و آرامش برای آنان باشد ابراز گله مندی کردند و از مسئولان مرتبط خواستند هرچه زودتر نسبت به رفع خطر از این گردشگاه عمومی و ساماندهی آن اقدام کنند.

بوستان گناوه؛ جولانگاهی برای موتورسوارانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بوستان فاز 3 خور گناوه یکی از بوستان های پر رفت وآمد مردم این شهر که در اواخر سال گذشته افتتاح شد در طول روز پذیرای جمع زیادی از شهروندان و حتی مسافران و گردشگران است اما حضور موتورسواران در داخل فضای این مکان باعث آزردگی و سلب آسایش آنان شده است.

خانواده هایی که برای دقایقی پیاده روی و استراحت و لذت بردن به این محل مراجعه می کنند باید مراقب برخورد نکردن با موتورسیکلت هایی باشند که با حرکت های نامتعارف و با سرعت در فضای پارک تردد می کنند.

این مساله بویژه برای خانواده هایی که با فرزندان کوچک خود برای گردش به این نقطه می آیند و به بازی و تفریح مشغول می شوند بسیار خطر آفرین شده است.

یکی از اهالی این شهر گفت: در بوستان خور که محلی برای اوقات فراغت خانواده ها بویژه در شب است تردد موتورسواران با سرعت زیاد و حرکات نمایشی سبب شده تا امنیت جانی و رفاهی آنان به خطر بیافتد و بسیاری از آنان با ناراحتی این محل را ترک کنند.

کریم محسنی افزود: موتورسواران با ورود به فضای این پارک با حرکات نمایشی و آلودگی صوتی باعث برهم زدن نظم و آرامش خانواده ها شده اند.

شهردار بندر گناوه گفت: با وجود اینکه شهرداری طبق قانون حق بستن رمپ های ورودی به مکان های ورودی عابرین را ندارد اما به منظور آسایش و پاسخگویی به خانواده ها، تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای ساماندهی و جلوگیری از ورود موتورسواران انجام شده است.

حسین حسن زاده با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه بویژه موتور در پیاده روها ممنوع است، افزود: شهرداری تصمیم گرفته با نصب راه بند در مسیرهای ورودی به این بوستان بزودی اقدام کند. به منظور استفاده معلولان و سالمندن از این مکان تمهیدات لازم برای ورود آنان پیش بینی شده است. ورود وسایل نقلیه در بوستان ها ازنظر قانونی ممنوع و تخلف است و باید با چنین افرادی برخورد کرد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.