مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش تولید در این پالایشگاه خبر داد و گفت: مشعل‌سوزی و تولید پساب پالایشگاه پنجم پارس جنوبی کاهش یافته است.

تولید در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ایرج خرمدل صبح سه‌شنبه در بازدید از فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی اظهار داشت: در راستای استمرار تولید پایدار گاز در این فازها تلاش ویژه‌ای صورت گرفته و شاهد دست‌یابی به موفقیت‌های خوبی هستیم.

وی با اشاره به رشد سه درصدی دریافت گاز در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی، اضافه کرد: فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی در سال گذشته بیش از ۲۲ میلیارد متر مکعب گاز را دریافت کرد.

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی به افزایش همه محصولات تولیدی این پالایشگاه طی سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: میزان پساب در این پالایشگاه کاهش ۶۶ درصد داشته است و فلرینگ نیز دو درصد کاهش یافت.

وی تصریح کرد: نگاه ویژه‌ای به مسائل زیست محیطی داریم و در این راه اقدامات خوبی برای کاهش آلایندگی‌ها از جمله مشعل‌سوزی و تولید پساب صورت گرفته است.

خرمدل شاخص اثربخشی پالایشگاه پنجم را ۹۸.۹۵ درصد عنوان کرد و افزود: قابلیت دسترسی‌پذیری این پالایشگاه ۹۶.۷۷ درصد و قابلیت اطمینان پالایشگاه برابر ۹۹.۴۹ درصد بوده است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.