کارگاه آموزشی پیش رویداد نخستین استارت‌آپ گردشگری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ کارگاه آموزشی پیش رویداد اول نخستین استارت‌آپ گردشگری استان چهارمحال و بختیاری با تدریس عباس برزگر کارآفرین نمونه صنعت گردشگری کشور در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی شهرکرد برگزار شد.

وحید خلیلی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: بیان چشم انداز فردی، مشورت گرفتن و مشورت دادن، طوفان فکری، خلاقیت، ایجاد کانون ایده پردازی، فرصت یابی و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری، آشنایی با کارآفرینان و نمونه‌های موفق و ناموفق داخلی و خارجی و استفاده از تجارب موفق این حوزه و معرفی نهاد‌ها و سازمان‌های حمایتی از اهداف این کارگاه یک روزه بود.

وی افزود: این پیش رویداد بیشتر جنبه آموزشی، آگاهسازی و انتقال تجربه داشت و به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر ارائه گردید.

خلیلی ادامه داد: مراحل کارآفرینی استارت‌آپ گردشگری در استان شامل ارائه ایده، بازاریابی، تیم سازی، تعامل با مشتریان، ایجاد بازار کار و تجاری سازی ایده می‌باشد.

وی با بیان اینکه استارت‌آپ با همایش و سمینار متفاوت است افزود: استارت‌آپ یک اتفاق کاربردی، واقعی و اثرگذار به شمار می‌رود.

خلیلی اضافه کرد: پیش رویداد دوم هم در سه ماه آینده و نخستین استارت‌آپ گردشگری چهارمحال و بختیاری تا پایان امسال برگزار می‌شود.

استارت‌آپ (Startup) یک شرکت نوپا، کسب و کار جدید و کانونی متشکل از ایده پردازان، بازاریابان و سرمایه گذاران برای تبدیل دانش به توانایی و سپس تولید ثروت است که با یک ایده ساده و اولیه آغاز می‌شود و با ارائه راه حلی نوین برای یک مساله، رشد می‌یابد و به درآمد می‌رسد.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار