عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون در خصوص سفرهای استانی کمیسیون و بازدید از صدا و سیما گفتگو و برنامه ریزی شد.

کمیسیون فرهنگی تا دو هفته دیگر از صدا و سیما بازدید می کندسیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در جلسه امروز مقرر شد که در روز دوشنبه 27 تیر ماه، اعضای کمیسیون فرهنگی از سازمان صدا و سیما بازدید کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه دوشنبه هفته دیگر هم از وزارت ورزش بازدید خواهیم کرد، اظهار داشت: در جلسه امروز بیشتر در مورد اولویت‌های کمیسیون برای سال آینده بحث شد که در این راستا موضوعاتی در دستور کار قرار گرفتند و در مورد برنامه بازدیدها هم صحبت شد.

وی با بیان اینکه کمیته‌ای به منظور سفرهای استانی این کمیسیون به ریاست سعیدی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مقرر شد کمیسیون برای آشنایی با برنامه‌های فرهنگی و هنری و مسائل سازمان تبلیغات و مشکلات آنها در مراکز استان‌ها از طریق سفرهای استانی این مسائل را پیگیری و حل نمایند.

ذوالقدر تصریح کرد:‌ اولین سفر استانی کمیسیون دو ماه قبل به بندرعباس انجام شد و برای هفته آینده هم سفری به آذربایجان شرقی خواهیم کرد و از مراکز فرهنگی و هنری آن بازدید می‌کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی شرکت در شورای اداری فرهنگی استان، نشست با مسئولین و مدیران ارشاد منطقه را از برنامه‌های سفر این کمیسیون به آذربایجان شرقی برشمرد.

ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه برنامه بازدید از باشگاه خبرنگاران در میان برنامه‌های بازدید از صدا و سیما مشخص نشده باشد بنده از رئیس کمیسیون درخواست خواهم کرد تا از این مجموعه رسانه‌ای مهم کشور هم بازدید به عمل آید.

انتهای پیام/

در این باره بیشتر بخوانید:

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار