دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی گفت: امروز شاهد هستیم که ظرفیت‌های هفتمین بازار فیلم اسلامی جهانی شده است.

 بازار فیلم اسلامی  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت‌الاسلام علی کریمیان دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی عصر امروز در مراسم اختتامیه اجلاسیه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیمای استان خراسان رضوی گفت: نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به منزله اردوی رسانه‌های ارزشی به لحظات پایانی خود نزدیک شده است. در همین سه روز گذشته، افتتاح هفتمین فیلم بازار اسلامی را داشتیم که با شعار «تولید پاک، رسانه پاک و نسل پاک» هفت سال پیش کار خود را آغاز کرد و امروز به ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی رسیده که می‌توانیم به جرات بگوییم کسانی که در دنیا دغدغه امنیت اخلاقی خانواده خود را دارند امروز محصولات مورد نیاز آنها در حوزه رسانه‌ها عرضه می‌شود.

وی افزود: اجلاس نهم اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی را داشتیم و اتحادیه 10 ساله شد؛ دوازده سال قبل در منطقه و در جهان اسلام محکوم بودیم که فقط شنونده باشیم و مسیر انتقال اطلاعات و تفسیر کاملاٌ یک طرفه بود اما امروز می‌توانیم به جرأت بگوییم دیگر ما فقط شنونده صرف نیستیم ما گوینده هستیم و دیگران هم می‌شنوند.

کریمیان گفت: در 12 سال قبل، در ماهواره‌ها شما امکان نداشت یک شبکه سالم بتوانید پیدا کنید که خانواده از دیدن این شبکه‌ها نگران نباشند؛ امروز ده‌ها بلکه صدها مجموعه وجود دارد و در ماهواره‌های مختلف شبکه‌هایی هستند که خانواده‌ها می‌توانند بدون دغدغه آن‌ها را تماشا کنند؛ و این کار بزرگ و افتخار آمیزی است.

وی افزود: این خدمت بزرگ به بشریت است و خلق این حماسه بزرگ به دست این افرادی که در این جلسه شرف حضور دارند اتفاق افتاده و باید به همه شما عزیزان تبریک عرض کنم.

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی تصریح کرد: باید از مسئولان استان خراسان رضوی که زحمت میزبانی این جمع را کشیدند از طرف تک تک اعضای اتحادیه تشکر کنم و ان‌شاءالله فرصتی باشد برای معرفی ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی که در مشهد وجود دارد به خصوص ظرفیت‌های آستان قدس و ظرفیت‌های معنوی که وجود دارد و می‌تواند تبدیل به برنامه‌هایی‌ شود که تشنگان معرفت را سیراب کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.