استاندار کرمان گفت: الگوهایی که استان کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی اجرایی کرده، کم نظیر و بی نظیر بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی در نشست شورای مشترک اداری و قضایی استان کرمان گفت: همراهی، همدلی و همزبانی بسیار خوبی در همه ارکان جامعه استان کرمان به وجود آمده است.
وی افزود: ارتقای سلامت و توسعه جامعه کار یک دستگاه نمی باشد و همه دستگاه های اجرایی و قضایی باید در این زمینه مشارکت کنند زیرا معتقدیم اگر مشکل اقتصاد خانوار، بیکاری، ازدواج و ... حل نشود، حجم پرونده های قضا کم نخواهد شد.
رزم حسینی تصریح کرد: مبارزه با زمین خواری یکی از اقدامات کم نظیر استان کرمان در این چهار سال بوده است که کاهش حاشیه نشینی در استان کرمان از ثمرات همین مبارزه با زمین خواری بود ضمن آنکه باید اذعان کرد که همه ارکان استان پشت مبارزه با حاشیه نشینی بودند.
وی با اشاره به 7 هزار آثار فرهنگی در استان کرمان است، گفت: نباید کاری کنیم که جرات و جسارت را از مدیریت اجرایی بگیریم، مدیریت جهادی، مدیریت تدبیر و ریسک حساب شده است.
وی با اشاره به اینکه با تغییر مدیران نباید توسعه استان متوقف شود، تصریح کرد: الگوهایی که استان کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی اجرایی کرده، کم نظیر و بی نظیر بوده است.
رزم حسینی با بیان اینکه ادبیات پایلوت اقتصاد مقاومتی از استان کرمان آغاز شد، افزود: در استان کرمان ما به دنبال این هستیم که همه ارکان جامعه استان کرمان درگیر اقتصاد مقاومتی شوند تا اقتصاد مقاومتی واقعی در استان محقق شود.
وی اقتصاد مقاومتی را یک امر سیاسی ندانست و تاکید کرد: وقتی که اقتصاد مقاومتی را سیاسی نکنیم، حضور مردم و مشارکت آنها را در پی خواهد داشت که باعث ایجاد اشتغال، ارتقای اقتصاد خانوارها و توسعه خواهد شد.
وی افزود: اگر کسب و کار را در جامعه افزایش دهیم، نرخ سرمایه گذاری افزایش پیدا خواهد کرد.
استاندار کرمان پرونده سازی را هنر ندانست و افزود: باید همه یاد بگیریم که پرونده قضایی نداشته باشیم و تنها پرونده ما خدمت به مردم باشد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار