دستگیری باند سارقان با ۸۰ فقره سابقه سرقت لوازم خودرو در تجریش +عکس

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش از دستگیری باند سارقان لوازم و محتویات خودرو با ۸۰ فقره سابقه سرقت و دستگیری ۴ نفر در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ "علیرضا ناصری نژاد" رییس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو، موضوع در دستور کار عوامل تجسس قرار گرفت که در نتیجه با بررسی و تجمیع مستندات موفق به پیدا کردن سرنخی از سارقان شدند.

وی افزود: سارقان در قالب یک تیم چهار نفره و با تهیه منزل مجردی در منطقه چیذر به صورت باندی با عنوان باند نادر کلک اقدام به فعالیت‌های مجرمانه از قبیل: سرقت، تهیه و توزیع مواد مخدر و خرید و فروش اموال مسروقه می‌کردند.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش با اشاره به اینکه با تعقیب و مراقبت‌های انجام شده سرانجام طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه تعداد ۴ نفر از اعضا این باند دستگیر شدند.

دستگیری باند سارقان با ۸۰ فقره سابقه سرقت لوازم خودرو در تجریش +عکس

سرهنگ ناصری نژاد بیان داشت: در بازجویی‌های فنی صورت گرفته متهمان به تعداد ۸۰ فقره سرقت‌های لوازم ومحتویات خودرو و خرید و فروش اموال مسروقه و تهیه و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند.

وی افزود: در بررسی بعمل آمده مشخص شد یکی از متهمان دستگیر شده به جرم سرقت و خرید اموال مسروقه از سوی شعبه ۱۲ بازپرسی دادسرای ناحیه سه ونک تحت تعقیب کیفری می‌باشد و همچنین این فرد و یکی دیگر از اعضا این باند از سابقه داران و سارقان حرفه‌ای می‌باشند.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش خاطر نشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات با توجه به اعتراف متهمان و کشف اموال مسروقه، متهمان جهت شناسایی مالباختگان و دستگیری دیگر همدستانشان در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار