اعضای شورای فنی استان آذربایجان غربی امروز به مهاباد آمدند و از چند طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،نخستین مقصد امروز مسئولان ، طرح عمرانی برج آبگیرسد مهاباد و تصفیه خا نه آب 246 هزار نفری مهاباد بود.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان غربی دربازدید از روند ساخت برج آبگیر مهاباد گفت:این طرح هم اکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 80 میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.
اکبری افزود: این برج تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.
معاون امور عمرانی استاندارآذربایجان غربی هم در جریان بازدید از واحدهای مسکن مهر این شهرستان گفت: به واحدهای مسکن مهر بالای 30 درصد پیشرفت این شهرستان اعتبار و تسهیلات اختصاص می یابد.
کهوریان افزود: بانک های عامل هم مطابق قانون مکلف به پرداخت اعتباربرای تکمیل این واحدها هستند.
ساری خانی معاون دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هم در زمینه کلنیک تخصصی و مرکز تشخیص سرطان بیمارستان امام خمینی مهاباد گفت: این کلینیک تخصصی با اعتبار پنج میلیارد و 800 میلیون تومان اواسط ماه آینده به بهره برداری میر سد.
چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم تصریح کرد: برای ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری گوگ تپه دو میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و زمین چمن مصنوعی آن مطابق قول پیمانکار تا اواخر آبانماه بهره برداری می شود.
مسئولان همچنین امروز از روند ساخت بزرگراه مهاباد ارومیه بازدید کردند.
فرشاد موسوی معاون ساخت و توسعه راههای آذربایجان غربی گفت: 85 کیلومتر از این مسیر آسفالت شده و 55 درصد پیشرفت دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم گفت: سه ونیم میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل اجرای طرح آبیاری تحت فشار روستای دوست علی مورد نیاز است.
کریم زاده با اشاره به اینکه 9 میلیارد و 100 میلیون تومان برای این طرح هزینه شده است،
افزود: با تکمیل شدن این طرح 400 هزار هکتار از زمین های زراعی روستای دوست علی زیر پوشش طرح آبیاری تحت فشارقرار می گیرند.

امروز همچنین مسئولان درجریان روند ساخت یکی دیگر از طرحهای عمرانی مهاباد کمربندی کانی صوفی رشید قرار گرفتند.
کردستانی شهردار مهاباد در این زمینه گفت: برای این طرح که 85 درصد پیشرفت دارد تاکنون 7 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه صرف شده است.
اعضای شورای فنی استان در بدو ورود به مهاباد با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ع

بازدید از طرح های عمرانی و کشاورزی مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.