۴۲۰ نفر از مددجویان زیر پوشش حمایت کمیته امداد نوشهر سه ماهه امسال از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  بهرام کیا کجوری مدیر کمیته امداد نوشهر با بیان اینکه خدمات آموزش خانواده موجب ارتقاءسطح فکری و فرهنگی خانواده‌های زیر پوشش حمایت کمیته امداد می‌شود، گفت: این خدمات با بهره‌گیری از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برای مددجویان برگزار شد.

وی افزود: مسائل دینی و اعتقادی، بهداشت فردی و اجتماعی، اقتصاد درخانواده، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوعاتی  است که در این کارگاه‌ها به مددجویان آموزش داده شد.

مدیر کمیته امداد نوشهر با بیان اینکه این نهاد با بهره‌گیری از فرامین و آموزه‌های دینی، به خانواده‌های تحت حمایت خدمات مختلفی ارائه می‌کند، گفت: دو هزار و  ۱۱۶ نفر از مددجویان این شهرستان پارسال از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

بهرام کیا کجوری هدف از برگزاری این آموزش‌ها را تلاش در جهت اصلاح سبک زندگی واندیشه درجامعه هدف، تقویت ایمان واعتقاد به مبانی اسلام وبسط بینش الهی بر اساس آموزه‌های دینی، تحکیم وبالندگی نهاد خانواده ومصونیت بخشی در مقابل عوامل بروز آشفتگی وگسستگی، تقویت احساس کرامت اجتماعی و بر انگیختن عزت نفس دانست.

وی با اشاره ارائه خدمات آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای مددجویان گفت: این کارگاه‌ها برای ۵۱۶ نفر از مددجویان این شهرستان با موضوعاتی مانند نقش والدین در عدم گرایش نوجوانان و جوانان به مواد مخدر و باید‌ها و نباید‌های فرزندان، بررسی عوامل گرایش به اعتیاد و نقش همسالان در گرایش به اعتیاد، آموزش مهارت نه گفتن و مهارت‌های ارتباطی جهت پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

کیاکجوری افزود: تلاش و کوشش در جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل  اسلامی در بین خانواده‌های تحت حمایت برگزاری دوره‌های آموزشی از محور‌های اساسی فعالیت‌های  فرهنگی کمیته امداد است.

انتهای پیام/آ

برگزاری کلاس های  آموزش خانواده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار