داعش با حمایت‌های فراوان در نبرد با نیروهای مجاهد عراقی تسلیم شد، در این خبر فیلم اولین صحنه‌های اسارت داعش از سوی مجاهدان عراقی را می توانید مشاهده کنید.

اولین صحنه‌های اسارت داعش از سوی مجاهدان عراقی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از زمان شکل گیری داعش و حمایت‌ قدرت‌های بزرگ از جمله امریکا و اسرائیل که زمینه بروز و ظهور این گروه تروریستی را فراهم آوردند و آن را در افغانستان و عراق و سوریه مستقر کردند اتفاقات،حوادث ناگوار و عملیات‌های تروریستی و غیرانسانی بسیاری رخ داده است.

تلاش این گروه تروریستی برای اشغال عراق و نبردهای فراوان برای تسلط بر شهرهای بزرگ این کشور به عرصه دفاع مجاهدان عراقی برای باز پس‌گیری خاک کشورشان تبدیل شد، این نبردها هرچند نابرابر تا جایی ادامه یافت که فتوحات نیروهای مومن و مجاهد عراق موجب آزاد سازی شهرهای بزرگی همچون موصل گشت.

نیروهای داعشی هرچند با سلاح و امکانات در صحنه نبرد با رزمندگان عراقی به اسارت گرفته شدند، اتفاقی که برای سران این گروه تروریسیتی ناگوار بوده و ضربه سنگینی به جبهه آنان میزند.

فیلمی که در ادامه خواهید دیدید اولین فیلم از صحنه‌های به اسارت گرفتن نیروهای داعش و شهادت مجاهدان عراقی در صحنه نبرد است.

انتهای پیام/

وقتی داعشی ها اسیر می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.