۳۰۰میلیون تومان اعتبار برای تجهیز اردوگاه دانش‌آموزی استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛علی شور زاده معاون فرهنگی و پرورشی آموزش‌و پرورش خراسان شمالی گفت: جایگاه اردوگاه دانش‌آموزی در خراسان شمالی خالی است که تحقق این امر همت مسئولان را می‌طلبد.

وی افزود: در بازدید مدیرکل فرهنگی و هنری وزارتخانه از اردوگاه دانش‌آموزی بجنورد، ۳۰۰ میلیون تومان به‌منظور تجهیز این اردوگاه اختصاص می یابد که برای تکمیل و بهره‌برداری این طرح که در ۴۸هزار هکتار اجراشده است، سایر دستگاه‌های استانی باید همکاری کنند.

شورزاده عنوان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با آب منطقه‌ای امضاءشده است باید راه دسترسی به این اردوگاه ایجاد شود که تاکنون این پروژه با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، روند تکمیل آن متوقف‌شده است.

وی با اشاره اینکه افتتاحیه رسمی کلاس‌های اوقات فراغت شهرستان‌های هشت‌گانه خراسان شمالی در ۱۴ تیرماه جاری انجام می‌شود، افزود: این کلاس‌ها، بخش عمده‌ای از دانش‌آموزان را پوشش خواهد داد.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با اشاره به استقرار ۹۰ پایگاه اصلی و شمار زیادی از پایگاه‌های فرعی در شهرستان‌های استان، اظهار کرد: روستاهای با جمعیت بالا، مراکز بخش‌ها و نقاط شهری کم برخوردار و محروم در طرح امسال موردتوجه قرارگرفته‌اند.

شور زاده تصریح کرد: در کنار فعالیت‌های بصیرتی و معرفتی، فعالیت‌های هنری، فرهنگی و مهارتی برای مقاطع مختلف تحصیلی در طرح اوقات فراغت امسال برنامه‌ریزی‌شده است.

انتهای پیام/آ

تکمیل اردوگاه دانش‌آموزی خراسان شمالی نیازمند همت همگانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.