دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان گفت: ۷۱ میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق سال ۹۵ در استان لرستان توقیف شد.

۷۱ میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق در استان لرستان توقیف شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،احمد مجدیان ظهر امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: سال گذشته دستگاه­‌های اجرایی لرستان اقدامات خوبی را در زمینه کشف و مبارزه با کالای قاچاق انجام دادند.

وی افزود: متأسفانه میزان مشروبات الکلی کشف شده در استان نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته به‌طوری که یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان میزان توقیفی از این کالا است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان عنوان کرد: در سال 95 مقدار مبلغ توقیفی از لوازم خانگی به عنوان اولین کالای قاچاق 71 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به مقام نخست استان در قاچاق البسه در کشور بیان کرد: سال گذشته به میزان یک میلیارد و 300 میلیون تومان البسه قاچاق در استان تحویل واحد تملیکی شد.

مجدیان تصریح کرد: بخش اموال تملیکی در چندین سال گذشته وجود نداشت که که با راه‌اندازی این بخش، حلقه پایانی مبارزه با قاچاق کالا نیز انجام گرفت.

وی با بیان اینکه مبارزه با کالای قاچاق در دستور کار دستگاه‌­های اجرایی استان قرار گیرد، افزود: با سه مرحله امحای کالای قاچاق در سال گذشته تعداد زیادی از این کالاها از چرخه مصرف خارج شد.

انتهای پیام/پ

مبارزه با قاچاق کالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.