فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با اشاره به توطئه فرهنگی دشمن گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، نمونه ای از آتش به اختیار فرهنگی می باشد..

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار حسین رحیمی در آیین صبحگاه عمومی که با حضور یگان های نمونه در ستاد انتظامی استان برگزار شد، از تلاش های شبانه روزی همه همکاران سخت کوش و پرتلاش در برقراری تأمین امنیت مراسمات ماه مبارک رمضان، روز قدس، و عید سعید فطر قدردانی کرد.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پلیس با زبان روزه و در هوای گرم با تلاش های شبانه روزی، امنیت 227 مسجد و مکان مذهبی را تأمین کرده تا مردم شریف استان با کمال آرامش به راز و نیاز و عبادت پروردگار بپردازند.


این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این ماه شاهد حوادثی بودیم که دشمنان تلاش کرده که در مرکزیت، غرب و شرق کشور ناامنی ایجاد کنند که با پاسخ کوبنده مواجه شدند.


سردار رحیمی در ادامه بیان داشت: در دو عملیات مشترک توسط رزمندگان نیروی انتظامی استان، قرارگاه سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان( عج) ضربات شدیدی به گروهک های تروریستی در استان وارد شد.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که دشمنان هرگز از دشمنی خود دست برنمی دارند و باید هوشیاری و آگاهی خود را در برابر توطئه های دشمنان بالا ببریم .


این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به اجلاس گروهک تروریستی منافقین در پاریس اشاره کرد و بیان داشت: کشورهای غربی و بویژه آمریکا همواره از این گروهک های تروریستی همایت می کند و پول و امکانات برای نا امن کردن کشورهای مستقل در اختیار آنان قرار می دهند.


سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با ملت ما راه فرهنگی را درپیش گرفته اند و تلاش می کنند که با استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی فرهنگ خود را به ما تحمیل کنند، همه ما باید در این رابطه آگاه و هوشیار باشیم.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به موضوع آتش به اختیار مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: آتش به اختیار در حوزه فرهنگی می باشد و مهمترین معنایش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می باشد.


این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای دقیق مأموریت ها اشاره کرد و افزود: همه ما باید وظایف و مأموریت های خود را با جدیت و حساسیت انجام دهند و در اجرای وظایف با مردم برخوردی توأم با مهربانی و گره گشایی از مشکلات آنان داشته باشند.


سردار رحیمی در پایان با اشاره به افزایش میزان تردد مسافران به استان سیستان و بلوچستان گفت: این افزایش حجم تردد ها و اقبال مردم برای سفر به این خطه از کشور در نتیجه وجود امنیت بالا در استان می باشد و همه باید تلاش کنیم که ضمن حفظ این امنیت پایدار آن را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/ع

برگزاری ایین صبحگاه عمومی در ستادفرماندهی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار