وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم ملی کاراته گفت:انتظار ما از کاراته کاها مدال آوری در المپیک و بازی های آسیایی جاکارتا است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم های ملی کاراته قبل از اعزام به مسابقات آسیایی قزاقستان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان صبح امروز بازدید کرد.

تیم ملی کاراته کشورمان پس از حضور در بازی های کشورهای اسلامی جمهوری آذربایجان، برای حضور در رقابت های آسیایی و لیگ جهانی کاراته آماده می شود.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بیان کرد: وضع کاراته ما در آسیا خوب است و می توانیم از قدرت های اول قاره کهن باشیم. استعداد های زیادی در مناطق دور افتاده وجود دارد که با المپیکی شدن کاراته در کنار دیگر رشته های ورزش رزمی بتوانیم در المپیک 20 20 هم در پسران و هم در دختران مدال بگیریم .

وی ادامه داد: برنامه ریزی دقیقی باید در این زمینه انجام شود و در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیواز کاراته انتظار مدال داریم.

سلطانی فر درباره بیانیه ای کشتی افزود: در این مورد هنوز بیانیه ای نشده است و باید ایراد اساسنامه ها رفع شود و کار گروهی به صورت ریشه ای در صدد حل این مشکلات هستند.

وی عنوان کرد:شرایط خودمان را باید به استاندارد های جهانی برسانیم. به مدت 6 ماه است که در وزارت فعالیت دارم و به کار های عقب افتاده باید قبل از یک سال رسیدگی کنم.

 حضور سلطانی فر در اردوی تیم ملی کاراته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار