مدیر عامل سابق باشگاه استقلال دل نوشته‌ای خطاب به مرحوم بهمنش نوشت.

دل نوشته افشارزاده برای مرحوم عطااله بهمنشبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بهرام افشارزاده مدیر عامل سابق استقلال دل نوشته ای را خطاب به مرحوم بهمنش نوشت و اظهار داشت:در سوگ استادی بزرگ ،بی بدیل،انسانی واقع بین و حق طلب هستیم.این مصبیت بزرگ را به همسر با وفایش،4 دختر عزیزش که عاشقانه آنها را دوست می داشت و فرزند پسر عزیز از دست رفته تسلیت می گویم.

وی افزود: می گویند بهمنش انسان با سوادی بود،خوب صحبت می کرد ،سخنگو بود،دهانی گرم داشت و اهل مطالعه بود .در او این خصلت ها را همگان سراغ داشتند.بعضی ها در جامعه این خصلت ها را دارا هستند اما هیچ کدام بهمنش نشدند و نمی شوند چون بهمنش شخصیت دیگری داشت.

افشارزاده بیان کرد: بهمنش عاشق بود ،عشق داشت.عش به نویسندگی ،عشق به تلویزیون،عشق به بزرگان ورزش،عشق به پیشکسوتان،عشق به جوان ها ،عشق به مملکت.این چیزی بود که بهمنش زا از سایر همکاران جدا می کرد .اگر کسی می خواهد در راه بهمنش حرکت کند نباید سوداگر ورزش باشد .اگر برای این کار سختی نکشد موفق نخواهد شد .

مدیر عامل سابق استقلال افزود: بهمنش را چندین سال از عشقش دور کردند اما ناله کرد .خود را از ورزش ،خبر،روزنامه،تلویزیون و جریان ورزشی ایران جدا نکرد .او قصد داشت وظیفه اش را انجام دهد.ورزش را امری درجه 2 نمی دانست.به پهلوانان پهلوانی توجه داشت و راه را برای همه پهلوانان همانند تختی ،موحد،صنعت کاران،مهدی زاده و دیگران باز کرد .

وی افزود: بهمنش سپر بلای انسان های بی سر و زبان بود ،در مقابل اجحاف کوتاه نمی آمد .در مقابل زورگویان زیر بار نمی رفت و قبول نداشت با چه افرادی کار می کند اما در مواقع حساس مخالفت خود را اعلام می کرد .صاحب سبک بود .هر جا که می رفتآغاز صحبتش این کلام بود ،بزرگ است خدای ابراهیم.خدا ترس بود و از هیچ فردی ترس نداشت.در آغاز شکل گیری انجمن پیشکسوتان ورزش ایران در سال 65 او آغاز گر حمایت از پیشکسوتان بود .به عشق برای آنها و برای رهایی انها سخن می گفت.دنیا چه زود گذشت.

افشارزاده در پایان اظهار داشت:استاد بزرگ عزیز بهمنش،صدایت به هیچ وجه در فضای رسانه ای برای مردم عزیز و ورزشکاران خاموش نخواهد شد .صدایت و افکارت جاودانه شد.در سوگ استادی بزرگ و بی بدیل و انسانی واقع بین و حق طلب هستیم.

انتهای پیام/

 

دل نوشته افشارزاده خطاب به بهمنش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار