دایی: درخشش تیم ملی مهم تر از موفقیت پرسپولیس است/ گانگستر نیستم که با کریمی دوئل کنم

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: درخشش تیم ملی مهم تر از موفقیت پرسپولیس است و به همین دلیل نمی توان به برنامه سازمان لیگ و کارلوس کی روش ایراد گرفت.

علی دایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب به عنوان سفیر ورزش همگانی اظهارداشت: از مسئولان فدراسیون ورزش همگانی به دلیل انتخابم به عنوان سفیر ورزش همگانی تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم گام کوچکی برای روآوردن خانواده های ایرانی به امر ورزش بردارم. انشالله که تمام مردم کشورمان بتوانند بدون هیچ مشکلی ورزش کنند.

وی درباره راهکارهای توسعه ورزش همگانی بیان کرد: باید تمام سعی خود را برای ورود ورزش به خانه هایمان به کار گیریم. در این میان وظیفه اصلی روی دوش مادران و بانوان است چراکه آن ها می توانند سایر اعضای خانواده را به ورزش کردن ترغیب کنند. مطمئنا اگر چنین امری رخ دهد، بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

آخرین وضعیت سایپا

دایی درباره آخرین وضعیت تیم سایپا در دوران آماده سازی گفت: تیم ما همچنان در دوران بدنسازی است و امیدوارم پس از اردوی رامسر بازیکنانم به آمادگی لازم برسند. باید از بچه ها تشکر کنم چراکه تمرینات خوبی انجام داده اند. از مدیریت باشگاه سایپا هم تشکر می کنم که شرایطی را فراهم کرده تا در آرامش تمرین کنیم. انشالله که این امر تداوم داشته باشد. قصد داریم نتایج خوبی برای کارخانه سایپا و کارکنان این شرکت کسب و تیم خوبی را به لیگ هفدهم معرفی کنیم.

چرا دایی به اردوهای خارجی علاقه ندارد؟

وی درمورد اینکه چرا در بیشتر سال ها از اردوهای داخلی برای آماده سازی تیمش استفاده می کند، توضیح داد: زمانی که امکانات خوبی در ایران وجود دارد، دلیلی ندارد برای برگزاری اردو به خارج از کشور برویم و در آن جا پول خرج کنیم. تیم های من هم به خارج رفته اند اما تا جاییکه امکان داشته باشد، اردوهایمان را در ایران برگزار می کنیم. از طرفی متاسفانه در ایران ورزشگاه های خوب کم است و برای برگزاری اردوی تمام تیم ها دست کم باید 10 زمین چمن مناسب وجود داشته باشد. ایران آب و هوایی چهار فصل دارد و می توان از مناطق مختلف برای برپایی اردوهای آماده سازی استفاده کرد. مطمئنا اگر مسئولان وزارت ورزش همت بیشتری داسته باشند و زمین های بیشتری را فراهم کنند، هیچ تیمی خارج از کشورمان به اردو نمی رود.

حمایت تمام قد از کی روش و تیم ملی

سرمربی تیم سایپا درباره اعتراض برخی مربیان لیگ برتری به زمان قرعه کشی لیگ برتر و همچنین انتقادات آن ها به برنامه کارلوس کی روش گفت: بارها تاکید کرده ام که اولویتم تیم ملی است. هراندازه تیم های باشگاهی موفق باشند، این عامل را نمی توان با موفقیت تیم ملی و شور و نشاط ناشی از آن مقایسه کرد. باور کنید درخشش تیم ملی بسیار مهم تر از قهرمانی پرسپولیس است چراکه این تیم متعلق به 80 میلیون ایرانی است.

وی افزود: تمام کارها و برنامه ریزی هایم را انجام داده ام و هیچ تفاوتی ندارد که قرعه کشی لیگ برتر در چه زمانی برگزار شود. من هم مانند تمام مربیان می دانستم که لیگ برتر از 6 مرداد شروع می شود و براساس آن تاریخ برنامه ریزی کردم. نهایت امر اینست که سایپا در هفته های ابتدایی لیگ باید به مصاف تیمی برود که با آن بازی تدارکاتی انجام داده است و مربیان آن تیم از ما شناخت دارند. اولویت من حمایت از تیم ملی است. با این وجود به نظر تمام مربیان احترام می گذارم چراکه شاید آن ها تفکراتی دارند که من از آن بی خبر باشم.

جذابیت های لیگ و دوئل دایی-کریمی

دایی درمورد جذابیت های لیگ هفدهم تصریح کرد: لیگ سختی را پیش رو داریم. تیم های بزرگ به خوبی یارگیری کرده اند و تمرینات مناسبی را هم دنبال می کنند. مطمئنا این امر به جذابیت های لیگ برتر کمک می کند.

سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس درباره تقابل خود با علی کریمی در لیگ برتر گفت: من به هیچ وجه دنبال دوئل نیستم. گانگستر نیستیم که بخواهیم دوئل و تقابلی داشته باشیم. این حرف ها را رسانه ها درست می کنند. ما آمده ایم ورزش کنیم و تمام موفقیت خود را برای تیم سایپا به کار گیریم. من اکنون عضوی از مجموعه سایپا هستم و تنها به خودم تعلق ندارم. علاقه مندم تا این مجموعه نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/

حمایت دایی از کی روش در مقابل برانکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار