مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس همچنان به دنبال جدایی از این تیم و حضور در اروپاست.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی پس از پایان یافتن مهلتی که از طرف باشگاه پرسپولیس برایش تعیین شده بود، باز هم حاضر به شرکت در تمرینات نشد و در اردوی اوکراین نیز در کنار سرخپوشان حضور ندارد.

با وجود اینکه مسئولان باشگاه طبق قراردادشان با طارمی اعلام کرده اند که به خاطر غیبت های او جریمه مالی در نظر می گیرند، اما عزم این مهاجم ملی پوش برای لژیونر شدن جزم است.

اما نکته مهمی که درباره رفتن طارمی به اروپا وجود دارد، بحث مدت قرارداد او و تیم آینده اش است. طبق آخرین اعلام وکیل طارمی در فضای مجازی، شانس پانیونیوس برای جذب طارمی نسبت به سایر تیم ها بیشتر است. دلیل این امر، رضایت این باشگاه یونانی به عقد قرارداد یک ساله با طارمی است. سایر باشگاه های اروپایی حاضر به عقد قرارداد کوتاه مدت با آقای گل آینده دار فوتبال ایران نیستند.

مسئله مهمی که طبق شنیده ها از منابع موثق در خصوص تیم پانیونیوس وجود دارد اما این است که یونانی ها برای این قرارداد یک ساله، فقط حدود 250 هزار یورو به طارمی پرداخت می کنند و از طرفی هزینه پرداخت رضایتنامه بر عهده خود این بازیکن است. حالا این که طارمی 4 میلیارد تومان پول مورد نظر باشگاه را پرداخت می کند یا خیر، سوالی است که در آینده نزدیک پاسخ داده خواهد شد.

حالا با این اوصاف باید شاهد تصمیم مهمی باشیم که احتمالا در روزهای آتی مهدی طارمی در خصوص این پیشنهادها خواهد گرفت.

انتهای پیام/

به نقل از آقای وکیل، طارمی به پانیونیوس نزدیک شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار