تنش میان کشورهای عربی پای معاون دبیرکل سازمان ملل را به منطقه خلیج‌فارس کشاند

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد از سفر معاون دبیرکل این سازمان به منطقه خلیج‌فارس خبر داد.

تنش میان کشورهای عربی پای معاون دبیرکل سازمان ملل را به منطقه خلیج‌فارس کشاندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت: جفری فلتمن، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور سیاسی برای بحث و گفتگو درباره بحران قطر در کویت حضور پیدا کرده است.

به گفته استفان دوجاریک، جفری فلتمن با سفر به کویت، بحران ایجاد شده میان کشورهای حوزه خلیج (فارس) و راه هایی که سازمان ملل متحد می تواند به حل این بحران کمک کندرا  مورد بررسی قرار می دهد.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل خاطر نشان کرد جفری فلتمن روز پنجشنبه به امارات متحده عربی سفر می کند و از آنجا به دوحه خواهد رفت.

استفان دوجاریک گفت: جفری فلتمن، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سیاسی با درخواست دبیرکل این سازمان به کویت سفر کرده و هم اکنون در آنجا حضور دارد. وی برای بررسی بحران ایجاد شده در روابط کشورهای حوزه خلیج (فارس) و دیگر بحران ها در منطقه حضور پیدا کرده است و این مساله را مورد بررسی قرار خواهد داد که سازمان ملل متحد می تواند برای حل این بحران ها با همکاری شرکای منطقه ایش نقش آفرینی کند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار