خاش؛

افتتاح سه مرکز خدمات دهی به معتادان در خاش

سه مرکز خدمات دهی به معتادان در خاش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از زاهدان ،سه مرکز خدمات دهی، نگهداری و درمان معتادان به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در خاش افتتاح شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به گفت: این مراکز توسط بخش خصوصی ایجاد شد که زیر نظر ادارات بهزیستی و بهداشت و درمان فعالیت می کنند.


هادی مرعشی افزود: برای راه اندازی این مراکز افزون بر 300 میلیون ریال هزینه شده است و به حدود 250 فرد گرفتار در دام اعتیاد خدمات داده می شود.


وی بیان کرد: هم اینک 41 مرکز گذری کاهش آسیب با مدیریت خودگردان در استان ایجاد و مجوز فعالیت 15 مرکز گذری کاهش آسیب در روستاهای استان نیز اخذ شده است.


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: امسال 2 مرکز میان ‌مدت ماده 15 در زاهدان و چابهار، 2 مرکز پناهگاه شبانه در سراوان و چابهار و 10 مرکز گذری کاهش آسیب خودگردان در سطح استان راه‌ اندازی می شود.


محمد احمدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش نیز در این مراسم گفت: همت و اراده خانواده ها و متولیان امور ساماندهی معتادان در این شهرستان ارزش دارد و باید قدردان این افراد دلسوز باشیم که توانسته اند به نجات انسان گرفتار در دام از یک پدیده شوم کمک کنند.

انتهای پیام/ گ

مراکز خدمات دهی معتادان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار