زنجان؛

اعزام 310نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به اردوی آموزشی وپرورشی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ازاعزام 310نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به اردوی آموزشی وپرورشی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  از اعزام 310 نفرمددجویان تحت حمایت این نهاد درقالب اردوی آموزشی ، تربیتی به مدت یک هفته به مشهد مقدس و استان گیلان خبر داد و گفت: با همین رویکرد نیز تعداد 280نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب اردوی زیارتی مادران و دختران در سه ماهه اول سالجاری به مشهد مقدس اعزام شدند .
وی با اشاره به اینکه تعداد چهار هزار و 842 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی ، تربیتی در سال گذشته خبر داد و افزود : این تعداد در قالب طرح شوق زیارت ، اردوی دانشجویی و دانش آموزی و مادران ودختران به این اردوها اعزام شده اند.
صفری ادامه داد : مبلغ 10 میلیارد و 159 میلیون ریال در بخش اردوهای زیارتی ، تربیتی در سال گذشته هزینه شده است که شش میلیارد و 447 میلیون ریال از محل اعتبارات این نهاد و سه میلیارد و 712 میلیون ریال نیز از محل کمکهای مردمی تامین شده است .
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از اعزام یکهزارو 82 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی ، تربیتی ، آموزشی در تابستان امسال خبر داد و گفت : اعزام مددجویان در قالب اردوهای دانش آموزی ، دانشجویی ، طلاب ، مادران و دختران ، دختران بازمانده از ازدواج و در شرف ازدواج ، سالمندان ، مردان سرپرست خانوار و همسران جوان در سه ماهه دوم سال جاری انجام خواهد شد .
وی تصریح کرد : برنامه ریزی شده است تعداد 610 نفر از مددجویان تحت حمایت در قالب گروههای مختلف به مشهد مقدس ، 160نفر به عتبات عالیات و 277 نفر نیز در قالب اردوهای آموزشی به شمال کشور اعزام شوند.

انتهای پیام /ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.