وزیر ورزش و جوانان گفت: بازی سرخابی ها در آلمان منوط به هماهنگی با مسئولان ورزش آلمان است.

بازی سرخابی ها در آلمان منوط به هماهنگی با مسئولان ورزش آلمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به اراک با اشاره به دیدار سرخابی‌های پایتخت در آلمان گفت: اگر شرایط و زمینه‌ بازی فراهم شود برگزار می‌شود که این مسئله منوط به هماهنگی با مسئولان ورزش آلمان است.

سلطانی فر درباره بازدید از پروژه های در دست اجرای ورزشی استان مرکزی هم گفت: آمده ایم تا از نزدیک وضعیت این پروژه ها را بررسی کنیم و تلاش داریم با تامین اعتبارات ملی و ردیف های اعتبار مختلف، این طرح ها هر چه سریعتر به بهره برداری برسند.

وی اضافه کرد: باید هر چه سریعتر پروژه های نیمه تمام استان مرکزی به اتمام برسد از جمله پروژه سالن ورزشی سه هزار نفری اراک که امید است با تخصیص اعتبار، طی یک سال آینده افتتاح شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همچنین در این سفر بنا داریم نشستی با مسئولان هیات های ورزشی و همچنین سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان و مدیران استان مرکزی داشته باشیم تا آنچه که مربوط به حوزه وزراتخانه ورزش و جوانان است مورد پیگیری قرار گیرد و آنچه مرتبط با سایر وزارتخانه ها است، با رایزنی مسائل مربوطه حل شود.


وی درباسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر حضور در کابینه دوازدهم  گفت: این را از آقای روحانی بپرسید.


انتهای پیام / ج

 حضور وزیر ورزش و جوانان درکابینه دولت دوازدهم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار