سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی یکی از با سابقه ترین و قدیمترین NGOها در کشور است، گفت: هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی 30 تیرماه امسال در سه حوزه انتخابی در استان برگزار می شود.

برگزاری انتخابات نظام پزشکی در سه حوزه انتخابی کهگیلویه وبویراحمد  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ نشست هماهنگی اعضای هیات های اجرایی و نظارت بر هفتمین دوره از انتخابات نظام پزشکی در استان جهت برگزاری هرچه با شکوه تر این انتخابات در سالن EDC دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

دکتر اورنگ ایلامی با اشاره به اینکه دوره تبلیغاتی در هفتمین دوره از انتخابات نظام پزشکی 10 روزه است، تصریح کرد: کاندیدهای انتخابات نظام پزشکی همانند کاندیدهای دیگر انتخابات در کشور، 24 ساعت قبل از انتخابات حق تبلیغات ندارند.

وی افزود: انتخابات نظام پزشکی امسال به صورت الکترونیکی برگزار می شود که انتظار می رود هیات اجرایی، افراد مسئول را در این زمینه آموزش دهند.

دکتر ایلامی ادامه داد:امیدواریم اعضای سازمان نظام پزشکی، افراد اصلح تر و توانمند را انتخاب و زمینه ای فراهم شود تا عضو شورای نظام پزشکی کشور شده و نقش مثبتی در سطح کلان ارائه نمایند.

یک هزار و 309 نفر در استان عضو سازمان نظام پزشکی هستند

دبیر ستاد اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: یک هزار و 309 نفر در استان عضو سازمان نظام پزشکی هستند.

دکتر امیر رشیدی با بیان اینکه حوزه انتخابات نظام پزشکی در کهگیلویه وبویراحمد در سه حوزه انتخاباتی بویراحمد، کهگیلویه و گچساران برگزار می شود، افزود: حوزه انتخابی شهرستان بویراحمد شامل یاسوج، دنا و بهمئی با 727 عضو نظام پزشکی، حوزه انتخابی کهگیلویه شامل دهدشت، چرام ولنده با 354 عضو، حوزه انتخابی گچساران شامل باشت و گچساران با 354 عضو در این انتخابات شرکت می نمایند.

وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات نظام پزشکی در استان 90 کاندیدا از جمله 46 پزشک، 9 دندانپزشک، 9 داروساز، 6 دکترای علوم آزمایشگاهی، 8 ماما و 12 لیسانسیه های پروانه دار غیر پرستار مشارکت خواهند داشت.

دکتر رشیدی افزود: انتخابات نظام پزشکی از ابتدای اردیبهشت ماه در سطح مرکزی و از ابتدای خرداد ماه نیز در استان آغاز شد.

وی در پایان با بیان اینکه هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در استان سی ام تیرماه در سه حوزه بویراحمد، کهگیلویه و گچساران برگزار می شود، گفت: 18تیرماه اسامی داوطلبین تایید صلاحیت شده اعلام و از 19 تا 28 تیرماه نامزدها می توانند تبلیغات خود را آغاز نمایند.

نشست هماهنگی اعضای هیات های اجرایی و نظارت بر هفتمین دوره از انتخابات نظام پزشکی با حضور دکتر اورنگ ایلامی؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر غلامعباس سبز؛ قائم مقام ستاد اجرایی هفتمین انتخابات نظام پزشکی در استان، دکتر جمشید محمدی؛ رئیس ستاد نظارت بر انتخابات نظام پزشکی و اعضای هیات های اجرایی و نظارت برگزار شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.