اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۶ تیرماه در جاده‌های ارتباطی مازندران آغاز شد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه ، آمد وشد همه تریلر‌ها امروز در محورهای هراز ، چالوس و سوادکوه ممنوع شد.

وی افزود: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۶ تیرامسال از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه  تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. افزود: آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ امروز جمعه ۱۶ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۳ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ۶ صبح روز شنبه ۱۷ تیر در همه جاده‌های ارتباطی مازندران ممنوع است.

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

ممنوعیت تردد د ربرخی جاده های مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.