فرماندار ویژه جهرم از دستگیری ۳۵۶ معتاد و فروشنده مواد مخدر در این استان خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم گفت: در سال ۹۵ بیش از ۳۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در جهرم کشف و ۱۶ نفر قاچاقچی، ۲۷۰ نفر معتاد، ۷۰ نفر خرده فروش و در مجموع ۳۵۶ نفر دستگیر و همچنین ۲۸ خودرو نیز توقیف شده است.


وی افزود: همجواری با کشور افغانستان از یک سو و ازسوی دیگر نقش وسیع تهاجم فرهنگی و اجتماعی توسط دشمنان نظام از طریق نفوذ و هجوم خاموش و عوامل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، خانوادگی و روانشناختی محیطی از عوامل مهم تهدید به شمار می آید.


صحرائیان ادامه داد: امروزه دشمنان استکباری با برنامه‌ریزی‌های مدون و سرمایه‌گذاری‌های فراوان با یک سیستم مرموزانه نهاد خانواده،مدارس، دانشگاه ها و جوانان ما که موتور محرکه اجتماع هستند مورد هدف قرار داده‌اند و در این زمینه به موفقیت هایی رسیده اند.


وی تصریح کرد: امروزه چالش بزرگ جامعه ما با تغییر وضعیت مواد مخدر سنتی به صنعتی و دسترسی فراوان به شیشه و غیره است که موادمخدر و روان گردان ها به عنوان ابزارسیاسی و اقتصادی در معاملات بین المللی تبدیل شده و سود سرسام آوری دارد اعتیاد و مواد مخدر و روان گردان ها جایگاه ویژه ایی در عرصه آسیب های اجتماعی در جامعه ما به خود اختصاص داده است.


فرمانده ویژه جهرم بیان کرد: دستگاه‌های مسئول کشوری، استانی و شهرستانی و تمام افراد تأثیرگذار روحانیت، اساتید و کارشناسان، هنرمندان، مجمع خیرین و مردم با دغدغه مستمر و مشارکت موثر و حداکثری نقش خود را در جنبش فراگیر در عرصه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر ایفا کنند.
انتهای پیام/ر

مشارکت دستگاه ها در عرصه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار