ژنرال "علی عبدالله ایوب" به بازدید از یگان‌های عمل‌کننده ارتش این کشور در حومه غربی رقه و شرق حلب و حماه پرداخت.

به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ژنرال "علی عبدالله ایوب" رئیس ستاد کل ارتش سوریه به‌نمایندگی از بشار اسد فرمانده کل قوا و نیروهای مسلح این کشور، طی سفری به بازدید و ملاقات از یگان‌های عمل‌کننده ارتش سوریه در حومه غربی رقه و شرق حلب و حماه پرداخت.

تروریسم در سوریه متزلزل شده و در حال فرو ریختن است

به‌نقل از خبرگزاری سانا؛ ژنرال ایوب طی این دیدار، در جریان برنامه عملیات نبرد در منطقه البادیة و پیروزی‌های به‌دست آمده در جنگ علیه تروریست‌های داعش قرار گرفت.

وی در ادامه از میدان نفتی "الثورة" و ایستگاه تصفیه و پمپاژ آب "البایبری" بازدید کرده و از میزان خسارات وارد شده به این منطقه درپی حملات تروریست‌های داعش مطلع شد.

ژنرال ایوب هم‌چنین با تعدادی از رزمندگان ارتش و تکنسین‌های عمل کننده در راه‌اندازی این مراکز دیدار کرده و از تلاش‌های آنان تقدیر کرد.

تروریسم در سوریه متزلزل شده و در حال فرو ریختن است

در جریان دیدار ژنرال ایوب از نیروهای حاضر در برخی مناطق نظامی، وی ضمن ملاقات صمیمی با آنان و انتقال تقدیر و سپاس رئیس جمهور سوریه به نیروهای ارتش این کشور، از جان‌فشانی‌ها و دستاوردهای برجسته یگان‌های ارتش در ریشه‌کن کردن تروریسم تشکر کرد.

رئیس ستاد کل ارتش سوریه مشروحی از روند ماموریت نبرد و نفوذ نیروهای ارتش در مواضع تروریست‌ها بر اساس نقشه‌های از پیش تعیین شده را از فرماندهان میدانی دریافت کرد.

تروریسم در سوریه متزلزل شده و در حال فرو ریختن است

وی در ادامه با اشاره به پروژه محور تروریسم در سوریه تاکید کرد: به پشتوانه ایستادگی ملت ما و اتحاد مردم حول محور ارتش و فرماندهی حکیمانه و شجاعانه "بشار اسد"، تروریسم در سوریه متزلزل شده و در حال فرو ریختن است.

ژنرال ایوب در پایان تاکید کرد: امروز از آن ماست و ما به‌همراه دوستان و هم‌پیمانان خود، مصمم به ادامه نبرد با تروریسم و بازگرداندن امنیت و ثبات به تمامی جغرافیای جمهوری عربی سوریه هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ع
۰۱:۱۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
شش ساله همین حرفهارو میشنویم
در حال فروپاشی.درحال پیشروی.شکست تدوریستها.پیروزی مقاومت.....
خدا بخیر کنه
آخرین اخبار