اسدی:کی روش به ادبیات جنگل علاقه وی‍‍ژه‌ای دارد/ تا زمانی که در فدراسیون فوتبال هستم با این ادبیات مبارزه می‌کنم

دبیرکل فدراسیون فوتبال به بیانیه تند سرمربی تیم ملی که خواستار اخراجش شده بود واکنش نشان داد.

اسدی:کی روش به ادبیات جنگل علاقه وی‍‍ژه‌ای دارد/ تا زمانی که در فدراسیون فوتبال هستم با این ادبیات مبارزه می‌کنمعلیرضا اسدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص بیانیه تند شب گذشته کارلوس کی روش که خواستار اخراج وی از فدراسیون فوتبال شده بود اظهار کرد: رفتار اخیر کی روش چندان هم عجیب نیست، او چنین رفتارهایی را قبلا هم انجام داده است. استعفاهای مصلحت آمیز این مربی تنها برای افزایش قیمت قراردادش بود و جالب است که برای توجیه این کارهایش از مردم ایران مایه گذاشت. کی روش در روزنامه ها از ادبیاتی سخیف استفاده کرد و این نوع ادبیات به احتمال زیاد به روش تربیتی که وی در گذشته داشته است باز می گردد.

وی افزود: کی روش به شدت به ادبیات جنگل و مار و عقرب علاقه مند است اما چنین ادبیاتی به هیچ عنوان در شان ملتی با هفت هزار سال قدمت ملی و دینی نیست. وقتی من به فدراسیون آمدم چند مورد را به این مربی پرتغالی گوشزد کردم، نخست اینکه افرادی که در این کشور به جایگاهی می رسند حق ندارند منافع ملی را فدای منافع شخصی کنند. کی روش باید دانش فنی خود را به ما منتقل کند و این ممکن نیست مگر با حضور دائمی در ایران و آموزش به مربیان ایرانی که متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد.

 کی روش پیروزی های تیم ملی را مصادره نکند

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: دومین موضوعی که به کی روش متذکر شدم این بود که حیطه وی مدیریت فوتبال نیست و او اجازه ندارد به این حوزه ورود کند، مسئله سوم این بود که سرمربی تیم ملی حق ندارد پیروزی های تیم را مصادره کند.

 برای ما مهم بود که جام جهانی صعود کنیم و به همین دلیل سرکوفت های تلخ کی روش را تحمل کردیم زیرا برای ما منافع ملی مهم بود، ذکر این نکته ضروری است که سرمربی پرتغالی تیم ملی بابت حضورش در تیم برای خود اعتبار کسب کرده و برای کارش پول دریافت می کند بنابراین او ایثار نمی کند کسی که زجر می کشد ما هستیم.

 کی روش یک پنجم گواردیولا و ونگر هم نیست

اسدی با اشاره به حیطه اختیارات سرمربی تیم ملی گفت: کی روش اجازه ندارد علیه مدیریت فدراسیون فوتبال مصاحبه کند، مگر گواردیولا و آرسن ونگر چنین کارهایی انجام می دهند؟ کی روش از نظر من یک پنجم توان فنی آنها را هم ندارد. اگر این مربی در هر تیمی که مشغول به فعالیت بود رفتارهای خوبی از خود بروز می داد اخراج نمی شد، مگر او از امارات اخراج نشد؟ به نظر من دلیل اخراج وی همین رفتارهای غیرحرفه ای اش بود.

وی ادامه داد: کی روش نه تنها به من بلکه به کفاشیان و تاج و ترابیان نیز توهین کرد، او حتی به همکاران خود رحم هم نکرد و با همه آنان به مشکل خورد. این مربی باید بداند که ما کارفرمای او هستیم و او حق ندارد در کار فدراسیون دخالت کند، باید تنها در حیطه اختیارات فنی خود به اظهار نظر بپردازد و دست از توهین به دیگران بردارد.

 کی روش به ادبیات جنگل علاقه دارد

دبیرکل فدراسیون فوتبال با انتقاد از ادبیات کارلوس کی روش تصریح کرد: سرمربی پرتغالی تیم ملی به ادبیات جنگل و استفاده از کلماتی مانند مار و عقرب علاقه وی‍ژه ای دارد، این ادبیات به هیچ وجه جالب نیست و من تا زمانی که در فدراسیون فوتبال هستم با این ادبیات سخیف مبارزه می کنم. من تاکنون به دلیل منافع ملی سکوت کرده بودم اما از این پس در مقابل توهین های مربی پرتغالی سکوت نمی کنم زیرا اکنون تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و خیالم از این بابت آسوده است.

وی افزود: صعود تیم ملی به جام جهانی بیانگر پیروزی مردم، فدراسیون، رسانه ها و همه عوامل تیم ملی بود اما گویا کی روش این موضوع را فراموش کرده و می خواهد صعود به جام جهانی را به اسم خود مصادره کند. آیا فدراسیون نقشی نداشت؟ آیا مردم حمایت نکردند؟ آیا رسانه ها زحمات زیادی نکشیدند؟ آیا بازیکنان کاری نکردند؟ کی روش باید در این مورد پاسخگو باشد.

 کی روش را به مناظره دعوت می کنم

اسدی با دعوت از سرمربی تیم ملی به مناظره خاطرنشان کرد: جالب است بدانید که من تا کنون چند بار کی روش را به مناظره در برنامه نود دعوت کرده ام اما ظاهرا او جرات ندارد با من مناظره کند. چرا کی روش از مناظره می هراسد؟ اگر او فکر می کند حرف درستی می زند بیاید و در برنامه زنده و در مقابل مردم ایران با من مناظره کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: کی روش باید به خاطر داشته باشد که مردم کشور ما چنین ادبیاتی را از هیچ یک از مربیان، به وی‍ژه سرمربی تیم ملی نمی پذیرند. تا وقتی که بتوانم به فدراسیون فوتبال خدمت کنم در این عرصه به فعالیت می پردازم و طی یکی دو روز آینده تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت و آن را به اطلاع عموم می رسانم.

 

انتهای پیام/

اسدی: کی روش را به مناظره در برنامه زنده دعوت می کنم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
Malaysia
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۸ تير ۱۳۹۶
موفقیتی که در فوقتبالمون حاکمه مدیون زحمات کیروشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۰۵ ۱۷ تير ۱۳۹۶
از موقعی که اقای کی روش امدن تیم ملی و سامانه حمایت تمی ملی 9090 امده بنده مثل خیلی بقیه حامی تیم ملی هستیم
یعنی هزینه و سرمایه گذاری روی تیم ملی مردم دارن انجام میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۷ تير ۱۳۹۶
کیروش در عمل حرفاشو ثابت کرده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۲:۲۴ ۱۷ تير ۱۳۹۶
اقای اسدی ادبیات شما مثلا خیلی ادیبانه هست؟
Japan
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۷ تير ۱۳۹۶
بخدا ما ملت ایران عاشق کی روش عزیز هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۲۲:۴۸ ۱۶ تير ۱۳۹۶
آقا ملت خودش داره هزینه فوتبال رو میپردازه، الان همه راضی هستن از تیم ملی ، این کارا یعنی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
سعیداسکندری
۲۲:۱۰ ۱۶ تير ۱۳۹۶
کی روش بهترین مربی دنیاست
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسن
۲۲:۰۱ ۱۶ تير ۱۳۹۶
یعنی چی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۶ تير ۱۳۹۶
برید بزارید کی روش در ارامش کارشو انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
سجاد صفرویسی
۲۱:۲۲ ۱۶ تير ۱۳۹۶
صد و هزاران آفرین بر کیروش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۶ تير ۱۳۹۶
کی روش استخدام شد که سطح فوتبال را ارتقا دهد و ایشان این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد و فوتبال ایران را بالاتر از سطح آسیا برد مردم از عملکرد وی راضی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۶ تير ۱۳۹۶
اقای اسدی بهتره شما از فوتبال برید و اجازه بدید فوتبال یک نفسی بکشه
Iran (Islamic Republic of)
حمیدخاو
۱۸:۰۹ ۱۶ تير ۱۳۹۶
خیلی بی ادبیه جنگل چیه میگی ؟!
Iran (Islamic Republic of)
خمیدخان
۱۷:۵۵ ۱۶ تير ۱۳۹۶
ازقیافش معلومه عصبی
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیس
۱۷:۴۴ ۱۶ تير ۱۳۹۶
آقای اسدی کارلوس کی روش موفق ترین مربی تیم ملی ایران بوده
هیچ کدام از خواسته هاش هم غیر عقلانی و غیر حرفه ای نبوده
واسه همینم عادل فردوسی پور و همه مردم فوتبال دوست دوستش دارن و ازش حمایت میکنن
خواهشا از جانب مردم حرف نزن اون هیچ وقت به ملت ایران توهین نکرده
شما هم واسه جلب توجه عین مایلی کهن این حرفها رو نزن عمرن کی روش با شماها منازره کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۶ تير ۱۳۹۶
دیگه داره پاشو از گلیمش دراز تر میکنه کی روش تو کارا فدراسیون دخالت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
خادم
۱۷:۱۳ ۱۶ تير ۱۳۹۶
اقای اسدی کیروش ثابت کرده انسان متخصص و بزرگیه و شایستگیهاش رو نشون داده جون مادرت بزار کارش رو بکنه اخه این چه رفتاریه از شما ادبیات شما که دم از تمدن چندین هزار ساله میزنی کم از ادبیات جنگل نیست اقای رییس برو باخودت فکر کن سعی کن ادب داشته باشی وایرانی بودنت رو ثابت کنی ما از شما هیچی ندیدیم الا همین جنگ لفظی وروانی که راه میندازین و سلامت تیم ملی رو زیر سوال بردین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۶ تير ۱۳۹۶
برو بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۶ تير ۱۳۹۶
برو ماست بخور بزار کارش بکنه
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۷:۰۳ ۱۶ تير ۱۳۹۶
تیم ملی فوتبال به جام جهانی رفت شما آقای اسدی کی روش را اخراج کنید خیلی نمک نشناسی . قدر یک مربی خوب را شما نخواهید فهمید
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی ارشد
۱۷:۰۲ ۱۶ تير ۱۳۹۶
باعث تاسف هست که یک مسئول رسمی فدراسیون فوتبال، اینچنین برای حفظ به اصطلاح موقعیتش به صورت بسیار کودکانه ای سرمربی تیم ملی فوتبال را تخطئه و تخریب می کند. آقایان خیالشان راحت شده که به جام جهانی صعود کرده اند و حالا به فکر تمدن هفت هزار ساله افتاده اند. در طول تاریخ کشورمان با این پدیده سخیف مواجه بوده ایم. هیچوقت نخواسته ایم شاهد موفقیت کامل باشیم و در نیمه راه، موقعیت خودمان را تضعیف کرده ایم. واقعا متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۶ تير ۱۳۹۶
آقای اسدی اگه شما فدراسیون بودید چرا کیروش بازی دوستانه رو هندل می کرد شما نمی تونستین یه بازی دوستانه واسه تیم ملی بزارین چندتا از این بازی ها کنسل شدش اون وقت میان می گین ما فدراسیون هستیم......
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۵۹ ۱۶ تير ۱۳۹۶
جناب اقای اسدی سرنوشت استقلال با 6 تا گل یادت نره. اگه مربی غیر از کی روش بود وضعیت تیم ملی هم جلوی تیمهای اسیایی مثل استقلال بود.پس خواهشا بی خیال تیم ملی شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۶ تير ۱۳۹۶
آقا این یارو رو از فذراسیون بردارید.
همین صلابت کی روش باعث آقایی فوتیال ما در آسیا و صعودمون به جام جهانی بوده .
یک مرد است و اون هم کی روشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۶ تير ۱۳۹۶
هیچ وقت یک اجنبی حق اظهار نظر سخیفانه به هموطن مسلمان ایرانی رو نخواهد داشت.
Belgium
سیامک کهکشان
۱۶:۰۳ ۱۶ تير ۱۳۹۶
با سلام اقهی اسدی ببخشید شما نمیخواهد کسی را برای مناظره دعوت کنید بگویید برای فوتبال ایران و تیم ملی چیکار کردین و نتیجه کارهای شما چی بوده .ممنونم وکافیه در باشگاه خبر جوان بگویید این کافیه وبعد مردم نتیجه گیری میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۶ تير ۱۳۹۶
با این،اوضاعی که درست کردین بعیدنیست که ،حضور کی روش،بعد ازجام جهانی روسیه، در تیم ملی منتغی بشه ،یادمون باشه، ما با کی روش، شاخ همه غولهای فوتبال اسیا رو،حتی تو خونه شون شکستیم ، و تو رنکینگ ۲۳ جهان بالا اومدیم وسالهای ساله که رو،قله فوتبال اسیا جاخوش کردیم و اجازه نزدیک شدن هیچ تیمی رو هم نمیدیم. یک سرمربی کاربلد حرفه ای، ولو بداخلاق وعصبی مزاج که منافع ملی وغرور ایرانی مونو احیا کنه، خیلی بهتر از یک مربی نابلد، و ناوارده که،فاتحه غرور ملی و فوتبالمون رو یه جا باهم بخونه، به هرحال جناب اسدی ما مردم ایران که باور نداریم ایشون دشمن ماست، واگر بزعم نظرجنابعالی اینچنین هم باشه، شمارو به نصایح ارزشمند حضرت لسان الغیب ارجاع میدیم وچه خوش ونیکو فرمود خواجه حافظ شیرازی که : ارامش دو گیتی تفسیر این دوحرف است، با دوستان مروت، با دشمنان مدارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۶ تير ۱۳۹۶
برو بابا. نتایج تیم ملی رو ملت دارند میبینند. ملت درک بالایی دارند. وقتی مربی کار درست اومد تو تیم ملی ببینین چقدر جایگاه ما در دنیا و صعود به جام جهانی افزایش یافت و تیم ملی چقدر قدرتمند شد. کی روش با حاشیه ها جنگید و بازیکن سالاریو نابود کرد. یادتونه چقدر اون زمان به ایشون حمله میکردین؟ مگه م ر بهش توهین نمیکرد و گذاشتش کنار الان ببینین چه دروازبانهایی به تیم ملی اومدن و بقیه بازیکنان.... فدراسیونم باید از لوس وجود دلالها و ادمای ناوارد پاک بشه. مگه همه به فساد تو فوتبال اذعان نداریم؟؟؟ خب باید از همین جاهها شروع کرد. به نظرم شما ادبیاتت در کوچه ای هست واصلا لیتقت این دبیرس رو نداری و برو بیرون. من مطمینم که وجود ادمی مثل شما باعث شکست تیم ملی میشه تا کی روش رو بخواهی خراب کنی. اینجا پای ملت و منافع تیم ملی هست پس محترمانه برو بیرون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۶ تير ۱۳۹۶
آره این کی روش خیلی مغروره . من ازش متنفرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۶ تير ۱۳۹۶
کی روش عملکرد موفقی داشته است سنگ اندازی نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۶ تير ۱۳۹۶
شما چرا از ملت مایه می زاری؟
ما کیروش رو دوست داریم
چون تا وقتی امسال شما ها بود فوتبال ایران هیچ پیشرفتی نمی کرد هیچ همش شده بود راند بازی و پارتی بازی
حالا امده اصلاح کرده شما ناراحتی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۶ تير ۱۳۹۶
اوه اوه دعوا
مشت اول هزار :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۶ تير ۱۳۹۶
اسدی بگذر چرا با خوش حالی مردم ناراحتی! چرا اینقدر بد تینتی! اسدی حیا کن فدراسیون رها کن!چون مردم از کی روش راضی هستند شما ناراحتی چون پارتی بازیزد پوند ندارد وایراد مورد علاقه جنابعالی را در تیم راه نمی دهد که بخورند! نظر سنجی کنید از مردم کی روش بماند یا شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۶ تير ۱۳۹۶
لطفا اسدی از پستش کنار بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۶ تير ۱۳۹۶
حرف حق تلخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۶ تير ۱۳۹۶
حرف حق تلخه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۲۳ ۱۶ تير ۱۳۹۶
اگر منافع ملی برایت اهمیت دارد لطفا استعفا بده،چون آقای کی روش تازه تیمی با کیفیت جمع و جور کرده و این اولین باره کیفیت تیم ما اینقدر بالاست،فراموش نکن این اولین باره ما دو بازی مونده رفتیم جام جهانی و خیالمون از اما و اگر راحته،لطفا چوب لای چرخ نزار،برووووووووووووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۶ تير ۱۳۹۶
اقای اسدی شما به فکر خودت باش نمیخواد دلت به حال مردم ایران بسوزه اگه امثال شما بودن تیم ملی باید تا لحظه اخر سعودش به جام جهانی مشخص نبود اگه راست میگی استعفا بده شما فقط به فکر سمت خودت هستی پس از مردم ایران مایه نذار بزار یه بار هم شده کی روش تیم رو از گروه بالا ببره اگه هم مقامت رو دوست داری وکناره گیری نمیکنی فقط بشین وسکوت کن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۲ ۱۶ تير ۱۳۹۶
اخه شما همه میشناسنت
کیروش تنها فردی هست که حرف مردم رو با صدای بلند داره میزنه بعد از رفتن کفاشیان انشالله اینبار نوبت شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۶ تير ۱۳۹۶
جنگ کی روش با بی سوادی و بی برنامه گی بعضی هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۷ تير ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار