در نخستین جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان کشوری ۳ تن از فرهنگیان بازنشسته فارس موفق به کسب مدال شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمزه رستمی رئیس هیات مدیره کانون فرهنگیان بازنشسته فارس گفت: نخستين جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان کشوری با حضور ۳۱۹ بازنشسته کشوری زن و مرد ورزشکار از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

 

وی افزود:  اين جشنواره سراسری از ۱۲ تا ۱۴ تيرماه در پنج رشته ورزشی دارت، شنا، شطرنج، تيراندازی با تفنگ بادی و تنيس روی ميز برگزار شد.


رستمی با بیان اینکه از استان فارس تیمی ۱۵ نفره متشکل از بازنشستگان نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف استان به این رقابت‌ها اعزام شد، ادامه داد: از بازنشستگان آموزش و پرورش فارس نیز ۵ نفر در این تیم حضور داشتند که ۳ نفر از آن‌ها به عنوان تنها مقام آوران استان فارس موفق به کسب مدال شدند.


وی بیان کرد: آقای خلیل هاشم زاده با کسب مدال برنز در رشته شنا، خانم رویا سلیمانی با کسب مدال طلا در رشته شنا و خانم ناهید رحمان زاده تهرانی نیز با کسب مدال برنز در رشته تنیس روی میز توانستند در این رقابت‌ها برای فرهنگیان استان، به ویژه بازنشستگان فرهنگی افتخار کسب کنند.

درخشش بازنشستگان فرهنگی فارس در جشنواره ورزشی


رستمی اظهار کرد: فرهنگ سازی برای کاهش فقر حرکتی در میان بازنشستگان، ایجاد شادی و نشاط با اجرای فعالیت‌های ورزشی در بین بازنشستگان، افزایش امید به زندگی، ارتقای وضعیت اجتماعی و توجه به منزلت این قشر از جامعه از مهمترین اهداف برگزاری و توسعه جشنواره ورزشی برای بازنشستگان است.


رئیس هیات مدیره کانون فرهنگیان بازنشسته فارس تصریح کرد: فارس دارای ۵۸ کانون بازنشستگی است که خدمات مختلفی را به ۹۲ هزار بازنشسته دستگاه‌های اجرایی سراسر استان ارائه می‌کند.


وی با بیان اینکه ۶۰ درصد بازنشستگان استان را فرهنگیان تشکیل می‌دهند، گفت: از مجموع ۵۸ کانون بازنشستگی فارس ۳۸ کانون مربوط به آموزش و پرورش است که به ۶۷ هزار بازنشسته فرهنگی در استان خدمات ارائه می‌کنند.
انتهای پیام/ر

موفقیت فرهنگیان بازنشسته فارس در جشنواره ورزشی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار