مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رشت:

فرهنگ شهادت همچون رنگین کمان بر رخسار عالم می درخشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رشت گفت: فرهنگ ایثار و شهادت همچون رنگین کمان بر رخسار عالم می درخشد.

فرهنگ شهادت همچون رنگین کمان بر رخسار عالم می درخشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام محمدحسن رهبری در حسینیه شهدای سپاه قدس گیلان در سالروز شهادت شهیدان علی انصاری و علی نورانی اظهار داشت: شهادت جایگاه ارزشمندی است که خداوند به مومنان ارزانی می دارد.

وی با اشاره به اینکه شهدا پیرو سیره اهل بیت (ع) هستند و در مکتب آنان آموزش دیده اند افزود: شهیدان زندگی مادی را در راه وطن و اعتلای اسلام فدا کردند و امروز فرهنگ شهادت همچنان زنده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رشت با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی به جز ولی فقیه هیچ فردی معیار و انقلاب و نظام را تعیین نمی کند اذعان داشت: امروز تدبیر مقام معظم رهبری همه نقشه های شوم دشمن را خنثی و بی اثر کرده است.

حجت الاسلام رهبری با اشاره به اینکه شهادت برای شهیدان اتفاقی نبوده است گفت: شهید انصاری انسانی رئوف اما در مقابل ضد انقلاب ها بسیار جدی بود و همیشه به این اصل اعتقاد داشت که اسلام دین کار آمدی است و ما می توانیم با اسلام کشور را مدیریت کنیم.

شهید انصاری استاندار اسبق و شهید نورانی معاون عمرانی اسبق استانداری در سال 1360 در خیابان شهید لاکانی شهر رشت بدست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

 

انتهای پیام /اص

درخشش فرهنگ ایثار و شهادت در عالم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.