نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس:

تامین اعتبارات سد چولهول، بن لار و زال پلدختر

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: اعتبارات امسال پلدختر در حوزه آب و کشاورزی کاهش یافته که نیازمند معاونت برنامه ریزی استانداری لرستان به این حوزه توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان با تاکید بر اینکه سیاست دولت محرومیت زدایی است گفت: شهرستان پلدختر از شهرهای محروم لرستان که زمانی می بایست ساخته شود در دوران دفاع مقدس تخریب شد.

وی افزود: برای دیدن شدن ویژه پلدختر در بودجه امسال چندین مرتبه با چگنی معاون برنامه ریزی استاندار صحبت کرده ام.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: فرق فقیر و غنی در بودجه دیده می شود که می طلبد دولت توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشد.

وی با بیان اینکه در اعتبارات امسال به بخش های مختلف شهرستان با نگاه مثبتی توجه شده است گفت: تنها در قسمت حوزه آب وکشاورزی که مهمترین بخش اشتغالزایی شهرستان این اعتبارات کاهش یافته که انتظار داریم استاندار لرستان نسبت به افزایش این اعتبارات در این حوزه به پلدختر توجه خاصی داشته باشند.

کاظمی در ادامه گفت: در حوزه پلدختر ۱۶۵ کیلومتر آب با ۱۵۰ هکتار اراضی دیم وجود دارد که دولت در این خصوص به صورت کارشناسی تعدادی طرح پمپاژ و سد دیده است که نیازمند تخصیص اعتبارات می باشد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس لزوم ساخت سدهای چولهول و بن لار را در پلدختر خواستار شد و گفت: سد چولهول باعث تنظیم رودخانه کشکان و مانع تخریب می شود و سد بن لار به عنوان یکی از افتخارات نظام در راستای اشتغالزایی جوانان می تواند هزاران هکتار از باغات انجیر منطقه زیودار و بن لار را آبیاری می کند.

انتهای پیام /د

طرح گلخانه جهاد دانشگاهی، الگویی برای مدیریت صحیح مصرف آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.