چهار هزار و ۹۲۵ داوطلب در کنکور سال ۹۶ همزمان با سراسر کشور در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان به رقابت پرداختند که بیشترین آن‌ها ازگروه علوم تجربی هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان، در گفت‌و گو با خبرنگاران گفت: دو هزار و ۹۷۳ نفر از این داوطلبان زن و یک هزار و ۹۵۲ نفر نیز مرد هستند.

محمد الماسی، با اشاره به‌ رقابت داوطلبان چهار گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه گفت: آنها در چهار نوبت صبح و عصر همزمان با حوزه های امتحانی سراسر کشور شرکت کردند.

بیشترین رقابت کنکوری ها در کاشان از گروه تجربی بود

وی، رقابت ۶۵۷ داوطلب آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح روز پنجشنبه در دانشگاه کاشان همزمان با سراسر کشور را یادآورشد و گفت: نفر از این تعداد ۲۲۰ داوطلب زن و ۴۳۷ داوطلب مرد هستند.

به‌گفته‌وی، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر نیز با حضور یک هزار و ۱۰۱ داوطلب (۷۰۸ داوطلب زن و ۳۹۳ داوطلب مرد) عصر پنجشنبه پانزدهم تیرماه و آزمون گروه علوم انسانی و گروه آزمایشی هنر نیز با شرکت ۵۴۵ داوطلب (۳۶۷ زن و ۱۷۸ مرد) برگزار شد.

بیشترین رقابت کنکوری ها در کاشان از گروه تجربی بود

الماسی، بیشترین رقابت کنکور سراسری ۹۶ را مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی ذکر کرد و افزود: در این آزمون که صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان برگزار شد یک هزار و ۹۲۵ داوطلب، یک هزار و ۲۲۱ زن و ۷۰۴ داوطلب مرد به رقابت پرداختند.

وی افزود: آزمون گروه زبان‌های خارجی نیز با رقابت ۶۹۷ داوطلب (۴۵۷ زن و ۲۴۰ داوطلب مرد) عصر روز جمعه شانزدهم تیرماه دراین دانشگاه برگزار شد.

به‌گفته‌ وی، با فراهم کردن تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه کاشان امسال حدود ۱۵۰ نفر عوامل اجرایی، کارکنان انتظامات، حراست، عوامل پشتیبانی، خدمات و تاسیسات این دانشگاه شرکت داشتند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.