همدان؛

3 بقعه شاخص بهار میزبان طرح نشاط معنوی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار از میزبانی 3 بقعه شاخص این شهرستان از ویژه برنامه تابستانی نشاط معنوی خبر داد

3 بقعه شاخص بهار میزبان طرح نشاط معنویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن نورزی گفت : در راستای غنی سازی اوقاف فراغت کودکان و نوجوانان با تکیه بر ارزشهای اسلامی این طرح در جوار آستان های مقدس امام زادگان و بقاع متبرکه در ایام تابستان انجام می گردد .

 وی اظهار داشت: در این ویژه برنامه کلاس های مختلف قرآنی و احکام برگزار گردیده و ویژه برنامه های فرهنگی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان در جوار آستان های مقدس امام زادگان برپا خواهد شد .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار بیان کرد: این ویژه برنامه در سطح شهرستان در 3 بقعه متبرکه امام زادگان ابراهیم و عقیل(ع) روستای دستجرد ، امام زاده علمدار(ع) روستای زاغه و بقعه متبرکه امام زاده بی بی شرف(س) شهر لاله جین برگزار خواهد گردید .

 وی در پایان گفت : برگزاری اردوهای درون استانی و کلاس های نقاشی ویژه کودکان نیز در برنامه های اجرایی این طرح لحاظ شده و مبلغین روحانی در سطح بقاع متبرکه با این اداره همکاری خواهند داشت .

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.