مدیرکل کمیته امداد استان گفت: ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری اختصاص یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  فرید محبی در دیدار با رئیس ستاد اقامه نماز استان با بیان اینکه نگاه امداد به دستگاه های مجری فرهنگ یک نگاه ویژه است گفت: یکی از رسالت های اصلی این نهاد، برجسته کردن فعالیت های فرهنگی، معنوی و تعالی فکری است.

مدیرکل کمیته امداد استان با تأکید بر اینکه برای اجرای برنامه های فرهنگی هیچ محدودیتی نداریم افزود: با این هدف در سال گذشته، ۵۵۰ میلیون ریال هزینه شده و در سال جاری نیز ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار جذب شده است.

وی با اشاره به طراحی، تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی امداد مطابق با اعتبار در نظر گرفته شده، ادامه داد: طبق تفاهم نامه ای که بین کمیته امداد و ستاد اقامه نماز کشور در سطوح مدیریتی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی منعقد شده، به اجرای این برنامه ها در جامعه هدف و حوزه پرسنلی تأکید شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به ارتقاء سطح آگاهی ها و بینش خانواده های امداد با اجرای برنامه های فرهنگی گفت: با توجه به فضاهای مناسبی که امداد در اختیار دارد، ازجمله اردوگاه امام حسین(ع)، خوابگاه های دانش آموزی و صندوق امداد ولایت، می توانیم برنامه های مشترکی با ستاد اقامه نماز به جامعه هدف ارائه دهیم.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا و کلاس های قرآن، تشکیل کلاس های آموزشی و نماز برای کارکنان امداد استان و شهرستان ها، برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت نماز ویژه زوج های جوان، برگزاری اردوگاه های زیارتی برای ۴۰۰ مددجو، اجرای مسابقات فرهنگی، جشن تکلیف و آموزش رشته های مختلف قرآن کریم از جمله برنامه های فرهنگی اجرا شده در سال گذشته بوده است.

 انتهای پیام/ش

700 میلیون اعتبار برایبرنامه های فرهنگی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.