حسن روشن پیشکسوت استقلال با انتقاد از سرمربی تیم ملی فوتبال، اظهارات تندی را علیه وی بیان کرد.

حسن روشن در گفت وگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اختلاف اسدی و کی روش و همچنین برکناری اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به نظر من بهتر است کی روش یک سال دیگر در فوتبال ما بماند تا خود تاج را نیز عوض کند.اسدی انسان فهمیده ،خوب و دکتر این مملکت است اما در طرف مقابل کی روش فردی دلال و فقط کارش بهم ریختن همه چیز است.کی روش تمام ایرانی ها را بهم می ریزد و به همین دلیل امیدوارم این فرد با حضورش تا یک سال دیگر تاج را زیر برکنار کند.

وی افزود: در فوتبال ما جاهای زیادی هست که پاک نیست اما واقعا اسدی فردی پاک بود و من پیشنهاد می دهم دیگر مکان های پاک فوتبالمان را نیز به کی روش نشان دهیم تا آنجا را نیز به هم بزند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد: به نظر من برکناری اسدی تصمیم عاقلانه ای نبود و بهتر است آن قدر ایرانی ها را ذلیل نکنید. اگر ما به جام جهانی نمی رفتیم آیا باز هم به حرف کی روش گوش می کردید؟ آن قدر ذلیل شده ایم که به خاطر مسائل پیش آمده دکتر یک مملکت را برکنار می کنند.

انتهای پیام/

امیدوارم کی روش ،تاج را عوض کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۳۱ تير ۱۳۹۶
روشن تو استقلال هم بهش اهمیتی نمیدن حالا سراغ خونه کدخدا را میگیره
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۲۳:۱۶ ۲۰ تير ۱۳۹۶
مرغ همسایه غازه انگار تا حالا ایران نه جام جهانی رفته نه قهرمان آسیا شده وبا کی روش قهرمان جهان شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۶
بزرگترین شانس کیروش اینه که رقیبای ایران تو گروهش بسیار ضعیفند تو جام جهانی با مربی گری کیروش ایران فقط یک امتیاز کسب کرد در حالیکه با جلال طالبی که خودش سالها تو تیم ملی بازی کرده بود و فقط یک هفته بود تیم رو تحویل گرفته بود ( نه شیش هفت سال ) سه امتیاز گرفت در جاییکه ایشان یک صدم ادعاهای این بابارو نداشت مربیان خارجی به مراتب بهتری در سالهای دور با تیم ملی کار کردند و نتایج بسیار بهتری رو هم گرفتند مانند رایکوف و فرانکو فارل که ایران سه بار متوالی جام ملتهای اسیا رو به دست اورد یک دهم این هیاهو رو هم نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
شیروانی
۱۷:۲۳ ۱۸ تير ۱۳۹۶
واقعا کی روش بدرد فوتبال نمیخوره .هنوز ی فوتبال زیبا ندیدیماز این تیم رفتن ب جام جهانی واخر شدن تو جهان که شادی کردن نداره
Iran (Islamic Republic of)
کتایون
۲۰:۱۵ ۱۷ تير ۱۳۹۶
ای کاش به جام جهانی نمیرفتیم اما عزت ایران وایرانی حفظ میشد کی روش خیال میکند اوپرتقال قدیم است وایران مستعمره او.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۷ تير ۱۳۹۶
تاج مردی کرد آفرین بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۸:۱۶ ۱۷ تير ۱۳۹۶
دورود بر کیروش.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۸:۱۶ ۱۷ تير ۱۳۹۶
دورود بر کیروش.
آخرین اخبار