دادستان عمومی و انقلاب اسفراين با اشاره به حادثه برخورد خودروی پليس با 3 عابر پياده در اسفراين و کشته و مجروح شدن اين عابران از تشکيل پرونده در اين رابطه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ باباخانی دادستان عمومی و انقلاب اسفراین گفت:با توجه به حادثه برخورد خودروی پلیس با 3 عابر پیاده در اسفراین در پنجشنبه شب و کشته و مجروح شدن این عابران، در این رابطه پرونده تشکیل و روند صدور حکم مقتضی  آغاز شد.

وی افزود:روند تشکیل پرونده در صبح روز جمعه توسط قاضی کشیک در دادسرای شهرستان پیگیری شده است.


باباخانی با اشاره به این که بدون شک پیگیری این پرونده در مسیر قانونی مورد توجه است، افزود: حکم مقتضی بعد از سیر مرحله قانونی در دادسرا صادر خواهد شد.


وی با اشاره به این که منتظر وصول شکایت اولیای دم خواهیم ماند، بیان کرد: مقررات و قوانین فصل الخطاب است و طبق آن با توجه به دستورات داده شده پس از تشکیل پرونده حکم مقتضی صادر خواهد شد.


درگیری شماری از اراذل و اوباش در حاشیه میدان لاله  اسفراین سبب حضور خودروی گشت یگان امداد پلیس می شود که بلافاصله بعد از حضور خودروی پلیس، سواری 405 محل درگیری را ترک می کند که در همان ابتدا با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می کند و موجب حادثه آفرینی می شود و به فرار خود ادامه می دهد.

 بعد از تداوم فرآیند تعقیب و گریز در خیابان های سپاه و شاهد، به دلیل پیچ زیاد و سرعت بالا ، خودروی پلیس، وارد پیاده رو می شودو با عابران پیاده برخورد می کند که 1 نفردردم فوت و 2 نفر دیگر  مجروح  می شوند.

انتهای پیام/ع

کشته و مجروح شدن 3 عابر در عملیات تعقیب وگریز پلیس اسفراین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.