مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان گفت: طرح آبرسانی به روستای گنجه‌ای کهنه تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛   فیض الله پاسره گفت: تا پایان سال برخی مشکلات آبرسانی روستای گنجه ای کهنه و مسیر دسترسی مرتفع می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان افزود: انجام عملیات ترمیم و بهسازی تاسیسات آبرسانی روستای گنجه ای کهنه جزو پیشنهادات شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد برای تخصیص بودجه از محل صندوق توسعه ملی بود و به جد پیگیر آن هستیم.

وی ادامه داد: به محض تخصیص بودجه لازم، انجام مناقصه و شروع عملیات اجرایی در دستور کار قرار می گیرد و تا پایان 96 شاهد رفع مشکل مردم این روستا خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای روستایی استان با اشاره به اجبار در لوله گذاری در مجاورت برخی خیابان ها گفت: مشکل آسفالت نشدن برخی معابر دسترسی این روستا به واسطه لوله گذاری آبفای روستایی در روستای گوشه و مزدک نیز دغدغه دیگر مردم بود که این مورد هم در تعهدات پیمانکار دیده شده و به زودی مرتفع می شود.

پاسره افزود: امسال نیز منابع خوبی از محل صندوق توسعه ملی و سایر منابع برای آبرسانی روستایی معین شده که با تخصیص آنها شاهد شدت گرفتن عملیات آبرسانی و ترمیم و بهسازی تاسیسات آب روستاها خواهیم بود.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر کمبود بارندگی و خشکسالی و کاهش منبع آبی ضرورت حراست از آب و عدم استفاده از آب شرب برای سایر مصارف را به یک ضرورت جدی تبدیل کرده است.

 

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.