اهواز؛

ضرورت مدیریت درست مصرف برق

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس از مسئولان خواست در مورد وضعیت برق توزیع و مدیریت درست داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: از مسئولان انتظار می‌رود که با توجه به شرایط خوزستان امکانات رفاهی را در نظر گرفته و در مورد وضعیت برق توزیع و مدیریت درست داشته باشند.

علی‌عسگر ظاهری اظهار کرد: طی این روزها گرما به اوج خود نزدیک شده و استان خوزستان رتبه یک در شدت گرما را دارا است و انتظار می‌رود که دستگاه‌های متولی با توجه به این شرایط، امکانات رفاهی را در نظر گرفته و در این چارچوب عمل کنند.

وی بیان داشت: البته فرسودگی شبکه‌های برق خود مزید بر علت شده و مشکلاتی را فراهم آورده است و انتظار می‌رود که دولت مصوبه دهد تا برق در همه مکان‌ها به صورت یکسان توزیع شود؛ در حالی‌که با این وضعیت گرما در روز حدود 6 ساعت خاموشی هم وجود داشته که شرایط را غیرقابل تحمل کرده است.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس در ادامه بیان کرد: مردم خوزستان در این شرایط تحت فشار قرار دارند. از مسئولان انتظار است که امکانات را به درستی توزیع کنند و نسبت به، به‌روز رسانی سیستم‌های فرسوده اقدام کنند تا با یک برنامه زمانبندی شده، سیستم برق‌رسانی استان جهشی عمل کند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به این‌که «در پی قطعی برق، سیستم آبرسانی هم دچار مشکل می‌شود» گفت: از استاندار خوزستان می‌خواهیم که در این زمینه گزارشی را تهیه کند ضمن این‌که مجمع نمایندگان خوزستان نیز گزارشی را آماده خواهد کرد تا اول مرداد در صحن مجلس مطرح کند.

وی افزود: امیدواریم شرایط طوری نباشد که وضعیتی که در زمستان در استان خوزستان شاهد بودیم مجددا رخ دهد. قبول داریم هوا واقعا در تمام استان‌های کشور گرم است اما انتظار داریم که مسئولین و مدیران مربوطه پای کار آمده و با یک برنامه مشخص شرایط را مدیریت کنند.


انتهای پیام/م

گرمای هوا واستفاده از برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.