رئیس شورای اسلامی شهر رشت:باید برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در رشت بیش از پیش تلاش شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مسعود کاظمی رئیس شورای اسلامی شهررشت گفت:سرپرست شهرداری رشت باتسهیل امور براساس ضوابط و مقررات به موضوع جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در طرح های شهرداری رشت توجه کنند.


وی افزود :یقینا باتوجه به حجم مشکلات مالی شهرداری رشت ،اجرای طرح های متعدد و عظیم بااکتفا کردن به منابع شهرداری امکانپذیر نیست و باید شرایط جذب و مشارکت بیشتر سرمایه گذاران در شهر فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهررشت بااشاره به اینکه حضورسرمایه گذاران در رشت می تواند به اجرای طرح های مصوب شورا سرعت بیشتری ببخشد تصریح کرد:تالاب عینک وشهربازی از جمله طرح هایی هستند که باحضور و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند در ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری رشت بسیار مثمر ثمر باشد.


مسعود کاظمی درخصوص افزایش ناوگان عمومی در رشت گفت:اخیرا مصوبه ای در شورای شهررشت پیرامون خرید بیست دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوسرانی به تصویب رسید.

وی تصریح کرد:درحال حاضرکمتر از سی دستگاه اتوبوس در سطح شهر رشت مشغول به خدمات رسانی هستند و مادر تلاشیم تا با استفاده از منابع ملی درخصوص افزایش ناوگان عمومی و ایجاد استانداردهای لازم در این زمینه عملکرد موثری داشته باشیم و خدمات حمل و نقل عمومی مناسب و در خورشان مردم فهیم رشت به آنان ارائه شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/م.ع

جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های شهرداری رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.