دلیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

راه اندازی مراکز رشد در دانشگاه پیام نور با حمایت معاونت علمی

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری گفت: تاسیس مراکز رشد در دانشگاه پیام نور با هدف ایجاد زیست بوم کارآفرینی انجام می شود.

راه اندازی مراکز رشد در دانشگاه پیام نور با حمایت معاونت علمیعلیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در راستای احداث مراکز رشد در کنار دانشگاه‌های کشور تفاهم نامه‌ای با دانشگاه پیام نور برای ایجاد ۱۰ مرکز رشد به امضا رسید.

وی عنوان کرد: دانشگاه پیام نور با داشتن بیش از چهار هزار عضو هیات علمی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است به همین خاطر این کار در راستای اهداف و سیاست‌های معاونت علمی و فناوری برای ایجاد زیست‌بوم مساعد کارآفرینی برای دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اساتید این دانشگاه انجام کمی شود.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی بیان کرد: براساس این توافق، معاونت علمی و فناوری با تخصیص پانزده میلیارد ریال طی سه گام اجرایی در طول ۱۲ ماه، مفاد و اولویت‌های توافق‌نامه را دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد: این تفاهم نامه در راستای ایجاد فرهنگ کارآفرینی و اشتغال، همچنین تجاری سازی محصولات انجام شده و امیدوارم دانشگاه پیام نور که شعبه‌های زیادی در کشور دارد از این موقعیت در راستای تولید محصولات دانش بنیان استفاده کند.

دلیری گفت: در تفاهم اولیه مراکز رشد سه استان تهران، خراسان و فارس راه اندازی می‌شود و سپس این کار در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی یادآور شد: سامانه‌ای راه اندازی می‌شود تا شرکت‌های دانش بنیان سرمایه گذار خود را جذب تا مشکل منابع مالی شان برطرف شود. 

انتهای پیام/

راه اندازی سامانه ثبت سرمایه گذار برای شرکت های دانش بنیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار